Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:33:50 GMT

استیضاح ۴ وزیر در دستورکار مجلس+ اسامی وزرا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۳۰۴۵

استیضاح ۴ وزیر در دستورکار مجلس+ اسامی وزرا

نماینده مردم سبزوار در مجلس از استیضاح ۴ تن از وزرای کابینه دوازدهم در مجلس خبر داد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از استیضاح 4 تن از وزرای دولت دوازدهم از سوی تعدادی از نمایندگان خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی و نیز عدم همکاری و تعامل مناسب دولت با مجلس و همین‌طور عدم پاسخ مثبت به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای دولت دوازدهم، مشکلات و مسائلی که برای کشاورزان، آموزش و پرورش، کارگران و عزل و نصب‌های سیاسی در وزارت کشور، روی داده، استیضاح 4 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و کشور در دستورکار مجلس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانیددو طرح برای استیضاح یک وزیر + جزئیاتارائه استیضاح «علی ربیعی» به هیئت رئیسه26 دلیل نمایندگان مجلس برای استیضاح "ربیعی"

وی افزود: آقایان کواکبیان و خدری پیشقراول استیضاح‌کنندگان وزیر کشور هستند که تاکنون 45 تن از نمایندگان این طرح را امضا جمع کرده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها اضافه کرد: طراح استیضاح وزیر کار، بنده هستم که 55 امضا برای آن جمع‌ کرده‌ایم که به هیئت‌رئیسه تحویل داده شده و از سوی هیئت‌رئیسه به کمیسیون اجتماعی ارجاع و به وزیر تعاون نیز ابلاغ شده است؛ در روز سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی بین استیضاح‌کنندگان و وزیر تعاون برگزار می‌شود که پیش‌بینی بنده این است که قانع نمی‌شوند و پس از آن به صحن ارجاع خواهد شد.

مقصودی در پایان خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر کشور حدود 60 امضا دارد؛ البته طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم روز گذشته در مجلس کلید خورده است.

انتهای پیام/

R1011202/P1361/S1,13,15/CT1 موضوعات مرتبط نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد

  خلیل‌احمد سلامی در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن المهدی و اسکان چابهار اظهار کرد: رصد وضعیت تعاونی ها و اتحادیه تعاونی‌های سراسر کشور یکی از موضوعات مهمی است که از شروع بکار دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه قرار دارد و عملیاتی شده است.

وی افزود: دو شرکت تعاونی مسکن المهدی و اسکان شهرستان چابهار که از گذشته دچار مشکلاتی هستند، در اولویت تعیین تکلیف قرار دارند و با همت مسئولان و هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی، بزودی مشکلات آنها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزایش نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های تعاونی را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیئت مدیره شرکت و اتحادیه ها می‌بایست مطابق آنچه که در سامانه جامع و هوشمند تعاون از آنها خواسته شده است، مستندات را بارگزاری کنند.

سلامی با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی می‌توانند ظرفیت لازم را برای مشارکت گروه‌های مختلف مردمی به وجود آورند، افزود: ایجاد شرکت‌های تعاونی چون با تجمیع سرمایه و استفاده از فکر و خرد جمعی همراه است و بصورت گروهی اداره می‌شود، در صورت هدایت صحیح و قانونی، پایدار بوده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امرار معاش برای اعضا می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور