Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@13:29:01 GMT

رتبه دوم مازندران در جرائم کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۴۲۴۲

رتبه دوم مازندران در جرائم کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام تقوی فرد رییس کل دادگستری مازندران گفت: با بررسی های انجام گرفته از طریق سیستم کشوری در خصوص ۱۰ عنوان جرم مهم، مازندران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است که بیشتر پرونده ها در این استان مربوط به اهانت ، تهدید،‌ تخریب ،طلاق ،مهریه واختلافات خانوادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که در این استان وجود دارد برخی اعمال و رفتاری است که مردم باید به آن توجه بسیاری داشته باشند تا در زندگی و جامعه به مشکل برخورد نکنند، افزود: در بعضی از مسائل مانند درگیری، قبل از اعمال نظر کارشناس در رابطه با جرم صورت پذیرفته این رفتار ناآگاهانه مردم باعث درگیری و اهانت به یکدیگر در جامعه می شود.

حجت الاسلام تقوی فرد گفت: تمام دستگاه استان ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و به ویژه صدا و سیمای مرکز استان باید تلاش بیشتری در خصوص فرهنگ سازی درجامعه انجام دهند چرا که می توانند بیشترین بازدهی را داشته و نقش  بسزایی در این امر از خود ایفا کنند.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه قضایی مازندران نیز در این خصوص اقداماتی را از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری انجام داده است؛ ولی این امر همت استانی را می طلبد و باید تمام دستگاههای استان دست در دست هم داده تا بتوانند این معضل اجتماعی را با کمک مردم به کمترین نقطه آن برسانند.

انتهای پیام/ م

مازندران جز استان های پیشرو در وقوع جرائم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در ۲۲ حوزه و ۱۱ هزار شعبه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این انتخابات شرکت کنند. مرحله دوم مثل مرحله اول مهم است. همه گروه‌ها و سلایق و جریان‌ها به میدان بیایند و مردم را به حضور تشویق کنند.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه‌های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می‌خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آن‌ها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

دیگر خبرها

  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود