Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث و تعریض ۶ پل در بزرگراه نوکنده - کردکوی -گرگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‌اکبر شاهینی در گفتگوی با پایگاه خبری اداره کل گفت: با توجه به احداث بزرگراه محور گرگان –نوکنده در سال‌های قبل، تعریض تعداد محدودی از پل‌های محور مذکور در (عرض محور دو بانده سابق) به دلیل جلوگیری از انسداد راه و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و تسریع در اجرای پروژه بزرگراه گرگان- نوکنده انجام نشده بود و با وجود شدت بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل و تهدید استفاده‌کنندگان از راه و آسیب به برخی از ابنیه، پل‌ها و آبروهای این محور، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل (ماده ۱۰ و ۱۲) مصوب هیئت محترم دولت سال‌های ۹۵ و ۹۶ اقدام به عملیات احداث ابنیه فنی و میان شکاف و تعریض برخی از پل‌هایی که در مسیر سیل و در امتداد آبروها بودند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان محل اجرای پروژه‌های فوق را احداث پل با کسی به دهانه ۳ متر در محل دوربرگردان گرجی‌محله، پل میان شکاف به دهانه ۲ متر در محل زراع محله، پل میان شکاف به دهانه ۲ متر در محل کریم‌آباد، پل میان شکاف به دهانه ۲ متر در محل رستوران گلریزان، پل میان شکاف به دهانه ۲ متر در محل جایگاه CNG پلیس‌راه نوکنده و بهسازی کانال‌های دو طرف پل سالیکنده عنوان کرد.

شاهینی بیان کرد: از دیگر دلایل اجرای این پروژه را عبور سیل‌های سال‌های اخیر و جلوگیری از مسدود شدن دهنه پل‌های احداثی بر روی بزرگراه و اختلال در تردد در مواقع سیلابی که عمدتاً ناشی از تغییرات حاصله در حوزه‌های بالادست آبراه‌ها و عدم تعریض تعدادی از دهانه پل‌ها در زیر جاده اولیه بزرگراه بوده است.

وی اضافه کرد: کلیه پروژه‌های اشاره شده در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.


 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان