Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار درمیان گفت:راههای شهرستان درمیان شریانی نیست و به همین خاطر اعتبار ملی برای نگهداری و مرمت جاده ها اختصاص پیدا نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، محمد بشیری زاده فرماندار درمیان روز سه شنبه در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان،اظهار کرد: جاده های شهرستان درمیان نیاز به اقدام جدی برای مرمت و بهسازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه های شهرستان درمیان شریانی نیست و به همین خاطر اعتبار ملی برای نگهداری و مرمت جاده ها اختصاص پیدا نمی‌کند.

 

فرماندار درمیان بیان کر: تلاش ما این است که با توجه به حجم تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان این موضوع را از مرکز کشور پیگیری کنیم.

 

بشیری زاده از مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان درمیان درخواست  کرد:در بهسازی و نگهداری جاده‌ ها استاندارد های لازم را رعایت و راهها را با بالاترین کیفیت مرمت کنند.

 

وی از اتمام عملیات اجرایی فاز یک محور اسدیه-منصور آباد به طول 16 کیلومتر خبر داد و گفت:این پروژه با اعتبار 180 میلیارد ریال به اتمام رسیده که باید هرچه سریعتر در راستای رفاه مردم زیر بار ترافیک برود و نباید مردم را بخاطر حضور یک مسئولان کشوری برای افتتاح، معطل کنیم.

 

فرماندار درمیان گفت: باید عملیات اجرایی فاز دوم این طرح با توجه به آمار بالای تصادفات در این محور هرچه سریعتر آغاز شود.

 

بشیری زاده با بیان اینکه نباید مسئولان فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست بدهند، گفت: حل سریعتر مشکلات مردم از هر کار خیر دیگری با ارزش تر است. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در ساری، افزود: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در راستای اقتصاد دریا محور تنظیم خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهش تولید افزایش جمعیت و مردمی شدن کارها از جمله موارد مهمی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران باید رعایت شود.

استاندار مازندران، گفت: دستگاه های دولتی که تاکنون موفق به جذب اعتبار دور اول سفر رئیس جمهور نشدند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نوری با بیان این مطلب که برای توسعه استان فقط نباید به اعتبار دولتی متکی بود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری که اهلیت داشته باشد برای توسعه استان اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: بدون تردید از سرمایه گذاران بزرگ خارجی که توان این کار را داشته باشند حمایت خواهد شد در غیر این صورت از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی استفاده خواهد شد. مشارکت مردم در طرح های اقتصادی برای ما مورد تاکید است و همه مدیران باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901225

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان