Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- در راستای ترویج فرهنگ علوی شهرداری کرمانشاه و بنیاد مهدویت برنامه‌های فرهنگی و هنری را با محوریت مساجد شهر برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، نشست هم اندیشی اعضای شورای بنیاد مهدویت با سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی  شهرداری کرمانشاه در سالن جلسات سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدالمالکی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این نشست با اشاره به فعالیت مذهبی این سازمان بر لزوم برگزاری برنامه‌های حوزه دینی در سطح محلات کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در طرح هویت محلات شهر کرمانشاه به ۸۸ محله تفکیک شده و در حال طبقه بندی محلات بر اساس سرانه های مختلف جمعیتی، آموزشی، مذهبی، فضای سبز و... هستیم که بر اساس آن و با توجه به شرایط هر محله نسبت به برنامه ریزی و تعیین اولویت های آن در حوزه های مختلف اقدام کنیم.

وی با اشاره به طرح ویژه مسجد محوری در این حوزه گفت: یکی از اولویت های اداره فرهنگی و مذهبی توجه به احیاء کارکردهای مساجد است که این برنامه به صورت پایلوت از ۱۰ مسجد آغاز خواهد شد.

این مسئول توجه به آموزش های مرتبط  با حوزه  مهدویت را از دیگر اولویت‌های این بخش ذکر و تصریح کرد: بخشی از ظرفیت فرهنگسرا و مراکز فرهنگی به کمک به این حوزه مهم و اثرگذار تعلق خواهد یافت.

در ادامه این نشست بهروز همتی، مسئول بنیاد مهدویت کرمانشاه نیز در سخنانی به فعالیت‌های حوزه های آموزشی، تبلیغی و پژوهشی این مجموعه اشاره کرد و عنوان داشت: تعامل شهرداری می تواند اثر فعالیت‌های حوزه مهدوی را تعمیق و گسترش دهد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی مهدوی، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی را در این راستا مهم ارزیابی کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین