Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:14:56 GMT

مجلس نمایندگان آمریکا طرح مالیاتی را تصویب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۶۲۷۵

مجلس نمایندگان آمریکا طرح مالیاتی را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا بزرگترین طرح مالیاتی این کشور از دهه ۱۹۷۰ میلادی را تصویب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه بزرگترین طرح مالیاتی از دهه 1970 میلادی را تصویب کرده و اکنون نمایندگان سنا برای رای گیری درباره این طرح آماده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یک سری اصلاحات در نشست ماراتن گونه روز سه شنبه مجلس نمایندگان آمریکا، در نهایت طرح مالیاتی با 227 رای موافق در برابر 203 رای مخالف تصویب شده است. این بزرگترین اصلاحات مالیاتی آمریکا در 31 سال اخیر به شمار می رود و شامل کاهش 1500 میلیارد دلاری مالیات ها خواهد بود.

پل رایان رئیس کنگره آمریکا در سخنانی این رای را یک نقطه عطف ارزیابی کرد و گفت: امروز پول مردم را به خودشان بازمی گردانیم.

بر اساس این طرح قرار است مالیات شرکت های آمریکایی از 35 درصد به 20 درصد کاهش یابد. علاوه بر همه نمایندگان دموکرات، 12 نماینده جمهوریخواه نیز با طرح مالیاتی مخالفت کرده و بر این باورند که این طرح به ضرر درآمدهای دولت خواهد بود و در نهایت موجب افزایش کسری بودجه و بدهی می شود.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نانسی پلوسی، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس