Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، ادعای آمریکا مبنی بر کمک موشکی ایران به یمن را مضحک دانست و گفت: کمک های تسلیحاتی این دولت به عربستان در حمله به مردم یمن شرم آور است.

به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، افزود: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به عربستان کمک می کنند تا بمب بر سر مردم یمن بریزد و در این حال یک تکه آهن پیدا کرده اند و به سازمان ملل گفته اند که ایران هم یک موشک به یمنی ها داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به این که این ادعا مضحک و خنده آور است، تصریح کرد: ایران به یمن موشکی نداده و این شماها هستید که شبانه روز به عربستان کمک تسلیحاتی می کنید.
وی ادامه داد: عربستان سعودی شبانه روز بر سر مردم یمن بمب می ریزد، و شماها اینهمه اسلحه به عربستان برای کشتار مردم یمن می دهید.
«نیکی هیلی» نماینده ایالات متحده روز پنجشنبه بیست وسوم آذرماه جاری در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در پایگاهی نظامی، بقایای موشکی را که مدعی شد از یمن به سمت فرودگاه ریاض شلیک شده به نمایش گذاشت و جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریسم و موشک پرتاب شده را ساخت ایران اعلام کرد. ادعاهای بی اساس وی اما از سوی جمهوری اسلامی ایران، انصارالله یمن و مقام های برخی کشورها و سازمان های بین المللی بی پاسخ نماند.
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به این که این کشورها همه چیز را انحصارا برای خود می خواهند، افزود: ما در دنیایی زندگی می کنیم که عده ای زورگو و مستکبر بر این دنیا حکومت می کنند که یکی از نشانه هایشان انحصار طلبی است و همه چیز را برای خودشان می خواهند.
این مرجع تقلید با بیان این که این کشورها فقط می خواهند منافع خودشان تامین شود، اضافه کرد: اکنون دولت آمریکا به کره شمالی اعتراض می کند که تو چرا می خواهی بمب اتم تولید کنی؟ نشنیدیم که یک دولت به آمریکا بگوید که چرا شما اینهمه بمب اتم دارید؟
وی با بیان این که بمب اتم از نظر اسلام خلاف شرع است، تصریح کرد: می خواهید گاهی با جنگ و گاهی با فشار اقتصادی کره شمالی را بکوبید، چون این کشور می خواهد یک ذره مثل شما باشد.
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که اگر دشمنان را نشناسیم فریب می خوریم، ادامه داد: انسان عاقل باید دشمنش را خوب بشناسد و در مقابل انحصار طلبی نیز بایستد.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان‌شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه‌سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان‌شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب