Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@10:38:36 GMT

کمالوند: نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۹۸۰۲

کمالوند: نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم

سرمربی نفت آبادان گفت: مسئولان نفت حتما به شرایط آینده این باشگاه فکر کردند و من نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره اینکه آیا روی حرفتان برای فسخ قرارداد با نفت آبادان هستید یا خیر، گفت: بله همینطور است، من الان در سازمان لیگ هستم و از بهاروند رئیس سازمان لیگ دستور اولیه را گرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درمورد اینکه آیا بعد از صحبت‌های دیروزتان تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است،‌گفت: اصلا مهم نیست چه اتفاق دیگری بیفتد، من دیگر جواب تلفن را هم نمی‌دهم،‌ تصمیمم را قطعی گرفته‌ام و عملی می‌کنم. 

سرمربی نفت آبادان درمورد اینکه مدیرعامل این باشگاه هم گفته است دیگر نمی‌توان ادامه دهم گفت: اتفاقا آنها باید بمانند و کارشان را انجام دهند. من احساس می‌کنم در این تیم وصله ناجور هستم و باید بروم. دست آنها را باز گذاشته‌ام، نفت در حال حاضر ششم جدول است و دیگر استرس سقوط هم ندارد. در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده است و بازی بعدی هم در آبادان خواهد بود که اگر پیروز شوند فینال هم در خرمشهر برگزار می‌شود. شرایط باشگاه خوب است و امیدوارم دوست دیگری را بیاورند و ادامه کار بدهند. 

کمالوند درمورد اینکه یکی از دلایل کناره‌گیریتان این بوده که می‌خواستند از کانال دیگری بازیکن به نفت بیاورند یا خیر، گفت: روز گذشته همه متوجه شدند که چه گفتم، پیش از ما یک عده بازیکنان خارجی آمده بودند به طور مثال علی صلاح رفت و کرار جاسم آمد و بازیکنان دیگری هم رفتند و شیمبا،‌ مگنوباتیستا آمدند و شرایط چقدر فرق کرد. 

وی گفت: برخی دوستان جواب تلفن نمی‌دهند، 6 ماه بود که پول در باشگاه وجود نداشت و ما هم این موضوع را به بازیکنان می‌گفتیم اما حالا که پول آمده باز هم نمی‌دهند. شاید من بروم وضعیت باشگاه درست شود. 

سرمربی نفت آبادان درمورد اینکه اگر با رفتن شما نفت نتیجه نگیرد کارنامه منفی برای مدیران باشگاه خواهد بود، گفت: حتما خودشان به این مسائل فکر کرده‌اند من نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم. من با توجه به اینکه پدر و مادرم متعلق به آبادان هستم به این شهر عرق دارم همه می‌دانم تبریز و آبادان همیشه در دل من هستند. بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در تبریز سپری کردم و از ‌آنجا در فوتبال مطرح شدم، آبادان هم که زادگاه والدینم است،‌اما متاسفانه شرایط ادامه همکاری وجود نداشت و سخت بود.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، «نمی‌توانم نفس بکشم» این آخرین جملات فرانک تایسون آمریکایی بود که با خشونت ماموران پلیس اوهایو و استفاده یکی از آنها از روش زانو روی گردن جان داد.
انتشار فیلم دوربین‌های چسبیده به بدن ماموران اداره پلیس کانتون در ایالت اوهایو درباره دستگیر کردن یک سیاه پوست، بار دیگر خاطره خشونت نژادپرستانه پلیس آمریکا علیه جورج فلوید را زنده کرد.

این فیلم که مربوط به درگیری مرگبار هجدهم آوریل (۳۰ فروردین) است، لحظات درگیری پلیس با فرانک تایسون ۵۳ ساله را نشان می‌دهد. انتشار این فیلم و سخنان آخر تایسون قبل از مرگش زیر دست پلیس آمریکا، خاطرات قتل جورج فلوید در تاریخ ۲۵ ماه می ۲۰۲۰ را زنده کرد.

در این فیلم ۳۶ دقیقه‌ای دیده می‌شود که ماموران پلیس شهر کانتون، از صحنه تصادف یک خودرو با تیر برق دیدن می‌کنند. یکی از رهگذران، به پلیس می‌گوید که راننده داخل یک مغازه مشروب فروشی است.

به محض ورود ماموران پلیس و برخورد آنها با تایسون، زد و خورد بین آنها شروع می‌شود. حین این درگیری، این شهروند سیاه پوست به دیگر حضار فریاد می‌زند که «آنها می‌خواهند مرا بکشند» و همچنین می‌گوید «به کلانتر خبر بدهید».

ماموران پلیس به زور این سیاه پوست آمریکایی را به زمین می‌اندازند و همزمان یکی از ماموران، تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن را اجرا می‌کند.

تایسون در آخرین جملاتی که قبل از بیهوش شدن به زبان می‌آورد، چند بار می‌گوید که «من نمی‌توانم نفش بکشم» اما مامور پلیس جواب می‌دهد که «حال تو خوب است».
پس از این درگیری، دیگر صدایی از تایسون شنیده نمی‌شود و ماموران پلیس بی توجه به او در حال صحبت با افراد حاضر در فروشگاه می‌شوند.

تایسون ۶ دقیقه بدون حرکت روی زمین افتاده است تا در نهایت ماموران پلیس به سراغش می‌روند و یکی از آنها خطاب به همکارش می‌گوید: «حالش خوبه؟ نبضش می‌زند؟»
گفته می‌شود که تایسون پس از انتقال به بیمارستان، جان می‌دهد اما «رویترز» در گزارش خود می‌گوید که «نمی‌تواند این موضوع را تایید کند».

مقام‌های آمریکا هنوز توضیح رسمی درباره علت مرگ این شهروند سیاه پوست ارائه نداده‌اند.

اداره پلیس کانتون نام دو مامور پلیس درگیر در این ماجرای مرگبار را منتشر کرد. به گفته این اداره، «بو اشونگ» و «کامدن بورچ» در این ماجرا دست داشتند و هر دو به مرخصی فرستاده شدند تا تحقیقات در این باره انجام گیرد.

کد خبر 847412 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا نژادپرستی

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ