Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@22:32:44 GMT

نباید فریب خنده و عربده‌کشی دشمن را خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۱۲۰۵

نباید فریب خنده و عربده‌کشی دشمن را خورد

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دومین روز از همایش سراسری فرماندهان ارتش با اشاره به اینکه خداوند متعال انسان را مسئول آفریده و از او بابت اعمال و کارهایش سوال خواهد کرد، افزود: مسئولیت مهم نیروهای مسلح ایجاد امنیت در کشور است و همانگونه که امیرالمومنین علی(ع) فرمودند نیروهای مسلح باید به مانند دژی مستحکم و استوار از ملت حراست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه گفت: امروز، جمهوری اسلامی ایران به مانند استخوانی در گلوی نظام استکبار مانده و در حال خفه کردن این نظام است اما دشمن در تمامی برنامه ها و دشمنی هایش با جمهوری اسلامی ایران بر روی قدرت دفاعی و نظامی ما حساب کرده و تاکنون جرأت تعدی و تجاوز به کشور ما را نداشته است.

بهرامی گفت: معیار ارزش هر سرزمین به امنیت آن است و امروز کشور ما به لطف خدا و با تلاش نیروهای مسلح در امنیت کامل بسر می برد.

وی همچنین تصریح کرد: دشمن، دشمن است و تمامی رفتارهایش از خنده و تبسم گرفته تا اخم و عربده کشی در راستای دشمنی اش است لذا نباید فریب دشمن را خورد و باید با استقامت دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه سخنانش به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر نامیدن ارتش به "کلمه طیبه" و "ارتش حزب الله" اشاره کرد و گفت: این مدال های افتخاری که معظم له به ارتش عنایت فرموده اند مسئولیت بزرگی را برای ارتش ایجاد می کند و مدیران و فرماندهان ارتش باید در راستای عمل به مسئولیت خطیر خود عمل کنند.

بهرامی در پایان سخنانش حفظ امنیت در داخل ارتش را امری بسیار مهم دانست و گفت: در این زمینه لازم است بویژه در مورد جوانانی که دو سال از بهترین سال های عمرشان را در خدمت نیروهای مسلح هستند، دقت لازم بعمل آید.

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه شهرک نووباخموتوکا در دونتسک را آزاد کردند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: واحدهای یگان غرب، مواضع سودمندتری را تحت کنترل گرفتند؛ ۳ ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد. دشمن ۲۷۰ نظامی از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: واحدهای یگان مرکز، تشکیلات نیروهای مسلح اوکراین را در دونتسک شکست دادند، ۱۰ ضد حمله دفع شد و کی یف ۳۸۰ نیروی نظامی از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: تلفات دشمن در دونتسک بالغ بر ۳۶۰ نیروی نظامی بود. نیروهای مسلح روسیه آشیانه های پهپادهای تهاجمی اوکراین را در پایگاه هوایی کامنکا در منطقه دنپروپتروفسک منهدم کردند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6091255

دیگر خبرها

  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند