Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: مبنای بهبود فضای کسب و کار باید توسعه صادرات باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، بر توسعه صادرات استان و بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود: مبنای بهبود فضای کسب و کار باید توسعه صادرات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی خرد جمعی حاکم بر شورای هماهنگی مدیران استانی را نقطه قوت این شورا برای بهبود و پیشرفت اقدامات در استان دانست و یکی از مهمترین اقدامات مشترک شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی را تشکیل هسته پژوهش عنوان کرد.

وی افزود: خوشبختانه پژوهش های خوبی در حوزه های مربوطه ارائه می شود که در این هسته پژوهش اساتید برجسته دانشگاه های استان همدان نیز عضو هستند.

وی به برگزاری جلساتی برای بررسی مشکلات صادرکنندگان استان همدان اشاره کرد و تشکیل جلسات شورای هماهنگی بانک ها و بیمه ها را از نقاط مثبت استان همدان دانست که به صورت تخصصی به مشکلات می پردازد.

محمودی در ادامه به انتظارات شورای هماهنگی از وزارت امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و در حوزه بانک ها و گمرک خواستار افزایش اختیارات استان شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بابیان اینکه ۶۰ درصد منابع هم اکنون در اختیار بانک های خصوصی است، گفت: مشکلات در بانک های دولتی بیشتر می شود و امروز شاهد آن هستیم که بانک ها سلیقه ای عمل می کنند که در همین راستا خواستار نظارت بیشتر و همچنین افزایش اختیارات استان هستیم.

محمودی به مشکلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان همدان اشاره کرد و کمبود اعتبار در این سازمان و مشکلات سازمان اموال تملیکی در استان برای نگهداری اموال و کالاها و نداشتن انبار مجهز را مهمترین مشکل عنوان کرد که نیازمند اعتبار ویژه برای این حوزه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از معاون وزیر اقتصاد خواست  نظر استان ها را در تدوین برنامه های عملیاتی وزارتخانه دخیل کند.

محمودی عنوان کرد: در مدیریت های داخلی اداره کل به بانوان اعتماد کردم و هم اکنون تعداد زیادی از بانوان اداره کل پست های مدیریتی گرفته ‌اند که قطعا با برنامه ریزی های بعمل آمده در حوزه امور بانوان، شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه زنان خواهیم بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد