Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین مسعودی بعد از ظهر امروز در همایش حدیث پژوهش در دارالحدیث گفت: پژوهش باید مثل همه کارهای دیگر، جدی باشد تا به نتیجه برسد.
وی افزود: در دنیا چیزی به عنوان شوخی وجود ندارد؛ حتی یک فرد شوخ نیز برای خنداندن دیگران نیازمند کارهای جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: یک استاد برای بیان مطالب خود باید مطالب گسترده ای را جمع آوری کند تا بتواند آنها را به دانشجویان ارایه دهد؛ پژوهشگر برای نوشتن 30 صفحه مطلب، حداقل 300 صفحه مطلب را به خوبی مطالعه کند.
وی تصریح کرد: پژوهشی، واقعی است که برای آن، روح مان برای آن عرق بریزد؛ یک مساله ساده علمی باید با فکرهای قوی و جدی حل شود.
حجت الاسلام مسعودی اظهارکرد: دانشجویان واستادانی که برای علم آموزی بکوشند قطعا فرهنگ ساز خواهند بود؛ اگر چنین دانشجویان و استادانی حضور داشته باشند می توان هزینه ها را به راحتی برای این حوزه هزینه کرد.
قائم مقام رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: عرصه‎های پژوهشی خالی در عرصه‏های علمی و فرهنگی در حوزه حدیث، فراوان است ولی این کارهای نیازمند طرح‎های کلان داریم که این مقالات در آن کلان پروژه جانمایی شود.
وی تصریح کرد: در خصوص عراق بیان می شود که هیچ سلاح اتمی در عراق پیدا نشد ولی طرحی پیدا کردند که صدام به شکل ذره ای دانشمندان خود را به غرب اعزام می‎کرد که این مساله کشف شد؛ در این زمینه نیازمند یک طرح کلان هستیم که پایان نامه‎ها در کنار هم به تولیدات فاخر مبدل شوند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود