Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد از افزایش 15 درصدی مانده وام سیستم بانکی استان در یکسال گذشته تا پایان شهریور ماه 1396 خبر داد.

علی نمازی روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست جدید بانک کشاورزی یزد افزود: مانده تسهیلات سیستم بانکی در این مدت، 123 هزار و 495 میلیارد ریال بود که 20 درصد آن به بخش کشاورزی، 42 درصد صنعت و بقیه به بخش خدمات و بازرگانی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مانده منابع بانک های دولتی استان در این مدت را 137 هزار و 478 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری، 397 هزار و 205 میلیون ریال وام رونق تولید توسط بانک های دولتی پرداخت شده است.
رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان یزد، مانده مطالبات بانک های دولتی را هشت هزار و 573 میلیارد ریال اعلام کرد.
نمازی با قدردانی از تلاش های بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات یادآورشد: نقش و جایگاه بانک کشاورزی در دستیابی به اهداف توسعه این بخش مهم است.
کشمیر شکن، سرپرست جدید بانک کشاورزی استان یزد هم در این دیدار با بیان اینکه این موسسه مالی تنها بانک تخصصی فعال در حوزه کشاورزی است، گفت: تقویت این بخش از اولویت های کاری ماست.
در حال حاضر 12 بانک با 436 شعبه عضو شورای هماهنگی بانک های استان یزد هستند.
یزد چهارمین استان صنعتی کشور محسوب می شود و تقریبا تمامی بانک های دولتی و خصوصی در این استان شعبه دارند.
منابع بانک کشاورزی استان یزد تا پایان شهریوماه سالجاری 9 هزار و 866 میلیارد ریال و مانده تسهیلات پرداخت شده توسط این بانک نیز 10 هزار و 599 میلیارد ریال است.
استان یزد در تولید روناس، گوشت کبک و بلدرچین مقام نخست، محصول گلخانه ای دوم، پسته سوم، انار و زردآلو مقام پنجم و زعفران مقام ششم کشوری را دارد.
1968/2047 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی