Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری دوره آمادگی جسمانی، جهت یابی و نقشه یابی گردان های بیت المقدس به میزبانی این معاونت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار حسین نوری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: در این دوره یک روزه 60 نفر از نواحی مقاومت بسیج سراسر استان در بخش آقابان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته در این دوره یک روزه از نمایندگان نواحی سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی به علت وقوع زلزله دعوت به عمل نیامده بود.

سرهنگ نوری خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی نکات آموزشی لازم در خصوص دوره های آمادگی جسمانی و جهت یابی و نقشه خوانی آشنایی پیدا کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در پایان این دوره از شرکت کنندگان آزمون بعمل آمد و به نفراتی که بتوانند نمره لازم را کسب کنند، گواهی اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: هفته آینده نیز دوره آموزشی بانوان زیر نظر اساتید مجرب خانم برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود