Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کاشمر از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای پیگیری دوبانده شدن جاده کاشمر به شادمهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد خباززاده، امروز 29 آذرماه در نوزدهمین جلسه علمی شورای شهر کاشمر همچنین اظهار کرد: اعضاء شورای شهر با کلیات برگزاری گرامیداشت و یا پیاده‌روی برای یاد و خاطره افرادی که در جاده کاشمر به شادمهر از دست داده‌اند موافقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به خاطر تصادفات اسفباری که به وقوع می‌پیوندد از آن به عنوان جاده مرگ یاد می‌شود، بیان کرد: امیدواریم این‌گونه مراسم‌ها و همایش‌ها که به‌نوعی متولیان اصلی آن‌ها خود مردم هستند تلنگری برای مسئولان کشوری باشد.

وی با انتقاد از بی‌تفاوتی مسئولان کشوری نسبت به دوبانده کردن جاده  55 کیلومتری کاشمر به شادمهر اظهار کرد: تا کی باید شاهد از دست دادن جان عزیزانمان در این محور باشیم.

رئیس شورای شهر کاشمر با بیان اینکه حتی به خاطر ناتوانی مسئولان مربوطه از جمله وزارت راه و شهرسازی خود مردم نیز برای کمک‌های لازم جهت دوبانده شدن محور اعلام آمادگی کردند، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی باید از این وضعیت شرمسار و شرمنده این مردم باشد.

وی با اعلام اینکه در تلاش هستیم به یاد قربانیان محور کاشمر به شادمهر مراسم پیاده‌روی در بلوار سید مرتضی برگزار شود و در این مسیر عکس‌های قربانیان نیز نصب شود، عنوان کرد: باید برنامه به بهترین نحو برگزار شود.

خباززاده با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولان مربوطه دیگر نیز با برگزاری چنین مراسم‌هایی موافقت کنند، گفت: در تلاش هستیم به هر نحو ممکن حق مردم را برای دوبانده شدن این محور از مسئولان مربوطه بگیریم.

وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر پیگیر برگزاری این مراسم به بهترین نحو ممکن شده است، افزود: ما باید پیام این مردم را به هر طریق ممکن اما از راه‌های قانونی به گوش مسئولان بالادستی برسانیم.

رئیس شورای شهر کاشمر با اعلام اینکه برای پیگیری وضعیت دوبانده شدن محور شادمهر به کاشمر و برگزاری مراسم‌هایی جهت گرامیداشت یاد و خاطر قربانیان این محور کمیته ویژه‌ای در شورای شهر تشکیل شده است، اظهار کرد: تاکنون بسیاری از مردم نامه‌های مختلف نوشته‌اند و خواستار تسریع دوبانده این محور شده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی