Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه اعلام کردند: با دعوت از دانشجویان گروه الف در آزمون ارزیابی متاسفانه وزارت نفت همچنان در مسیر رفتارهای سلیقه‌ای و غیرقانونی خود با این دانشگاه حرکت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در بیانیه جدید فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آمده است «وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌ای مجدداً از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت برای شرکت در آزمون کذایی «ارزیابی» دعوت کرده و این امر به وضوح بیانگر این واقعیت است که متاسفانه وزارت نفت همچنان در مسیر رفتارهای سلیقه‌ای و غیرقانونی خود با این دانشگاه حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این بیانیه آمده است:‌ به دنبال ورود کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به موضوع مشکلات دانشگاه صنعت نفت، دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه ضمن استقبال از این حرکت پسندیده وکلای ملت، جایگاه والا و تلاش ارزشمند آنان را ارج نهادند و با دست کشیدن از تحصن و تجمع، در جلسه کمیسیون آموزش با مسئولین وزارت نفت حضور پیدا کرده و به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

این بیانیه تصریح می‌کند: با توجه به فضای کلی حاکم بر جلسه، تمام اعضای کمیسیون آموزش ضمن انتقاد از خلف وعده وزارت نفت، خواهان پایبندی کامل این وزارتخانه به تعهداتش در قبال دانشگاه صنعت نفت شدند که این امر با پیگیری‌های مداوم و دقیق نمایندگان مجلس، نقش به سزایی در جلوگیری از تکرار قانون‌گریزی‌های وزارت نفت خواهد داشت.

در این بیانیه تاکید شده است:‌ اما در حالی که هنوز ۲۴ ساعت از جلسه دیروز کمیسیون آموزش نگذشته؛ وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌ای مجدداً از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت برای شرکت در آزمون کذایی "ارزیابی" دعوت کرده و این امر به وضوح بیانگر این واقعیت است که متاسفانه وزارت نفت همچنان در مسیر رفتارهای سلیقه‌ای و غیرقانونی خود با این دانشگاه حرکت می‌کند.

در این پایان این بیانیه آمده است: بنابراین انتظار دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت این است که مجلس محترم با اختیارات قانونی خود نسبت به نظارت کامل بر وزارت نفت اقدام نماید و بدیهی است در صورتی که وزارت نفت بر تخلفات خود اصرار ورزد؛ دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه بار دیگر از تمام ابزارهای پیگیری همچون شکایت، تجمع و... برای استیفای حق خود بهره خواهند برد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می‌توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه ۱۳ هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند سهمیه ارزی دریافت کنند.

مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

برای دریافت این سهمیه ارزی دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم باید به سامانه سجاد (سامانه جامع امور دانشجویان) و دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت بهداشت نیز باید به سامانه موحد (سامانه تسهیلات ارزی و مشمولین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت) مراجعه کنند و مراحل تشکیل پرونده خود را انجام دهند.

در نهایت پس از تایید شدن مدارک دانشجوی متقاضی، کد مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای دانشجوی متقاضی پیامک می‌شود و برای دریافت ارز دانشجویی باید به یکی از شعب منتخب بانک ملی که اسامی آن در سایت این بانک موجود است، مراجعه کند.

گفتنی است؛ این ارز فقط به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که تحصیل آنها به صورت حضوری و تمام وقت است و شامل دوره‌های غیر حضوری و پاره وقت نمی‌شود.

همچنین برای دریافت ارز دانشجویی باید دانشگاه محل تحصیل دانشجو مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت باشد.

دانشجویان متقاضی سهمیه ارز دانشجویی برای مشاهده اسامی دانشگاه‌های مورد تایید نیز باید با توجه به رشته تحصیلی خود به سامانه‌های سجاد (وزارت علوم) و موحد (وزارت بهداشت) مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی