Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود با مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سهراب انبارکی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر تدوین نقشه جامع اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: برای تدوین نقشه جامع اقتصادی استان بوشهر باید کارگروه تخصصی تشکیل و وضعیت اقتصادی و ظرفیت اشتغال‌زایی استان بوشهر بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر فراهم شدن اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بستر مناسبی برای شکوفایی اقتصاد و اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی فراهم کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت افزود: استان بوشهر در عرصه دانشجویی و صنعتی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید با کاهش فاصله این دو عرصه،  فصل نوینی برای تحول اقتصادی رقم بخورد.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه دولت در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی باید نگاه حمایتی داشته باشد گفت: باید نگاه دولتی نسبت به اجرای طرح اشتغال‌زایی کم شود و در عرصه حمایتی باید نقش آفرینی کند.

وی، با اشاره به ایجاد صندوق‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی در روستاها و محلات مختلف شهری تصریح کرد: ایجاد صندوق قرض‌الحسنه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در روستاها و محلات شهرها مورد توجه قرار دارد که می‌تواند در این عرصه اثرگذار باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرای طرح محرومیت‌زدایی در دهستان‌های استان بوشهر خبرداد و گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود با مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر عملیاتی شده است.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه برای هر دهستان ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی تخصیص یافته است تصریح کرد: در این روستاها طرح‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، فرهنگی، رفاهی، تفریحی و دیگر طرح‌ها اجرایی و به عنوان الگو معرفی می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید