Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- شهردار اراک گفت: زمینه در استان مرکزی به ویژه دراراک همه گونه برای سرعت بخشیدن به پیشرفت وآبادانی فراهم است تنها باید افراد تنگ نظر، بخیل وحسود را از مجموعه های خودمان ترد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، داود تاجران روز چهارشنبه در نشست مشترک صنعتگران و معدن کاران استان مرکزی با شهردار و اعضای شورای اسلامی اراک اظهار  داشت: این جلسه با هدف تجمیع سرمایه و جلوگیری از فرار سرمایه از شهر اراک با ایجاد یک زمینه امن برای سرمایه گذاران و جذب سرمایه جدید برگزار شده که این اقدام جای بسی خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه می بینیم دیگر کلانشهرهای کشور رشدشان نسبت به اراک بیشتر است، فقط دلیلش این است که در آن مقطع زمانی که امکان به وجود آمده شورای اسلامی شهر یک شورای شهر توانمند و متخصص بوده و در واقع شورای شهرداری نبوده بلکه شورای شهر به معنای واقعی بوده و به شهر و آبادانی شهر می اندیشیدند که خوشبختانه شورای دوره پنجم اراک چنین شرایطی را دارد.

تاجران خاطر نشان کرد: زمینه در استان مرکزی به ویژه در اراک فراهم است و بهانه ای وجود ندارد منتها باید افراد تنگ نظر را از مجموع دور کنیم و بخل و حسد را که آفات پیشرفت و تحول در جامعه هست کنار بگذاریم.

شهردار اراک در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: امروز اگر قرار است در استان مرکزی کاری انجام شود اولین موضوع و اولویت شهامت و جرات مدیر است و دومین موضوع هم اینکه با دست و دل بازی باید به مسایل نگاه کرد و دیگر اینکه جزئی نگری نباید در برنامه ها گنجانده شود، اگر بخواهیم در کارتابل هایمان و در پرونده ها غرق شویم گرفتار خواهیم شد.

تاجران تصریح کرد: باید اعتمادسازی کرد و انزجار و تنفری که نسبت به مجموعه مدیریت شهری هست باید برطرف گردد، این اعتماد سازی تا ایجاد نشود کسی سرمایه گذاری نمی کند، سرمایه همیشه در حال پرواز است تا وقتی هم فرودگاه امن پیدا نکند فرود نمی آید.

وی تاکید کرد: زمینه برای جذب سرمایه گذار در اراک فراهم و کارهای زمین مانده هم در شهر زیاد است، پتانسیل هایی که در اراک وجود دارد در تهران وجود ندارد فقط کافی است افکار سازنده و همگام باشند و برای یک شهر آباد در کنار هم قرار بگیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد