Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان گفت: داعش با جنایات خود در منطقه قصد دارد چهره مکتبی اسلامی را در دنیا خراب کند و مهدویت مسیحی را علیه مسلمانان متحد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ کارگاه مهدویت با حضور موسی شهرکی مدیرکل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان، محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع آموزش عالی، حجت الاسلام و المسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع، محمد اسحاق جهانتیغ رئیس بنیاد مهدویت سراوان و جمعی از اساتید و کارکنان در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این کارگاه موسی شهرکی مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهدویت در اسلام جایگاه خاص خود را دارد و وظیفه حاکمیت سیره نبوی در کل دنیا را بر عهده خواهد داشت، گفت: مهدویت نقطه وحدت بین شیعه و سنی است.

وی با بیان اینکه دو هزار روایت در کتب شیعه و سنی در خصوص مهدویت وجود دارد و در حدود 300 آیه در قرآن به مهدویت اشاره دارند، افزود: عده انگشت شماری از افراد، مهدویت را انکار می کنند که توسط علما رد شده اند.
 
مدیرکل بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان از عترت و نسل حضرت زهرا بودن، هم نام و داشتن شمایل ظاهری پیامبر (ص)، نزول حضرت عیسی (ع)، رفاه و آسایش عمومی و بی نیازی مردم را از جمله ویژگی های ظهور حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و یاد آور شد: پیدایش و گسترش اسلام با پیامبر (ص) شروع و با ظهور امام زمان (عج) تکمیل و حاکم بر دنیا می شود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: مسلمانان این افتخار را دارند که مهدویت حکومت جهانی دارد و مختص به شیعه و سنی نیست و پیروان امام مهدی (عج) هم باید دیدگاه جهانی نسبت به این موضوع داشته باشند.
 
شهرکی اذعان داشت: داعش با جنایات خود در منطقه قصد دارد چهره مکتبی اسلامی را در دنیا خراب کند و مهدویت مسیحی را علیه مسلمانان متحد کند.
 
وی با بیان اینکه یهود و نصارا میلیارد ها تومان جهت نهادینه کرد مهدیت مسیحی هزینه می کنند و دغدغه این موضوع در قلب آنها رخنه کرده، اظهار کرد: همه اقشار جامعه و مسلمانان باید دغدغه مهدویت را داشته و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
 
مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان نداشتن مستند و فیلم های مهدوی برای معرفی امام مهدی (عج) در جوامع اسلامی را یکی از آسیب های سینما دانست و بیان کرد: دانشگاه ها، علما و روحانیون باید برای ظهور شرایط را محیا کنند.
 
وی پر شدن زمین از ستم، نا امنی در خانواده ها، حاکمیت افراد فاسق و فاسد بر دولت ها، نفوذ زنان در حکومت ها، فرمانروایی کودکان، سرگردانی جوامع، تزلزل حکومت ها، از بین رفتن نام قرآن و اسلام، سردی عواطف انسانی، افزایش خانواده های بی سرپرست و افزایش فساد اخلاقی در جامعه را از ویژگی های قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) دانست وگفت: مدیریت جنگ و ایجاد وحشت در دل دشمنان یکی از ویژگی های بارز جنگ سیف است که حضرت مهدی (عج) انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور