Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@20:49:01 GMT

مدیر شبکه چهار تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۷۶۲۹

مدیر شبکه چهار تغییر کرد

فرهنگ > تلویزیون - با حکم معاون سیما، مسعود معینی‌پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی میرباقری، معاون سیما در حکمی با قدردانی از تلاش‌های رضا پورحسین در سرپرستی شبکه چهار سیما از مسعود معینی‌پور خواست به عنوان مدیر این شبکه نسبت به تبیین پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور و ترویج روحیه علم‌گرایی در شبکه چهار اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیما شبکه چهار سیما را شبکه‌ای علمی ـ فرهنگی دانست که همچون یکی از اقمار درخشان منظومه سیمای جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و موقعیتی ممتاز برخوردار است.

او از مدیریت جدید شبکه خواست تا ارتقاء این نقش را در دستور کار قرار داده و با حرکتی هوشمندانه و شورانگیز در مدار مأموریتی و هویتی شبکه گام بردارد.

میرباقری هماهنگی، معاضدت و تعامل مناسب با سایر شبکه‌ها و حوزه‌های ستادی را از دیگر برنامه‌های موظف شبکه دانست و ابراز امیـدواری کرد: «در مدیریت جدید بـا نصـب‌الـعیـن قرار دادن رهنمودهای امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) و توجه ویژه به راهبردهای مندرج در پیوست حکم رئیس سازمان، اقدامات موثری در ارتقاء کیفی و افزایش اثربخشی برنامه‌ها و منزلت شبکه چهار سیما برداشته شود.»

شبکه چهار سیما از روزهای پایانی تیر سال گذشته به سرپرستی دکتر رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما اداره می‌شد.

مسعود معینی‌پور مدیر جدید شبکه چهار سیما دانش آموخته حوزه علمیه قم و دارای مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامی است. از او که عضو هیئت‌علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) است، مقالاتی علمی و پژوهشی در نشریات پژوهشی و همایش‌های علمی منتشر شده است.

معینی‌پور همچنین تاکنون در برنامه‌های «زاویه»، «پگاه تحول» و غیره شبکه چهار به عنوان سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری ایفای نقش کرده است.

58242

کلید واژه‌ها : تلویزیون - شبکه چهار سیما - سازمان صدا و سیما -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهدی شفیعی تهیه کننده «رخنه» درباره داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه رو می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم است و داستان آن از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربرمی گیرد.

وی با اشاره به این که کلیت موضوع سریال در حوزه هوافضای وزارت دفاع است، افزود: این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن مواجه هستند به تصویر درآورده است.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه هستند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده‌اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از آنتن شبکه یک سیما تماشایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما