Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان پرسپولیس موفق شدند تخفیف بسیار خوبی از باشگاه ریزه‌اسپور بگیرند. آنها جریمه ۷۹۰هزار یورویی را به ۵۰هزار یورو تقلیل داده‌اند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولان پرسپولیس موفق شدند تخفیف بسیار خوبی از باشگاه ریزه‌اسپور بگیرند. آنها جریمه ۷۹۰هزار یورویی را به ۵۰هزار یورو تقلیل داده‌اند که گرشاسبی از آن به عنوان مبلغ «ناچیز» یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این کاهش چشمگیر و باورنکردنی خوشحال‌کننده است، اما فراموش نکنیم ۵۰هزار یورو هم آنقدرها رقم ناچیزی نیست و به نرخ این روزهای یورو، می‌شود تقریبا ۲۵۰میلیون تومان. این پول در کنار هزینه شکایت باشگاه پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش و سایر مخارج دادرسی، تقریبا سه برابر رقم درخواستی علی دایی برای فیصله دادن به شکایتش از پرسپولیس است. آقایان که ۱۰۰میلیون دایی را ندادند و کار را به اینجا کشیدند، حالا باید ظرف یک ماه ۵۰هزار یوروی ریزه‌اسپور را بدهند. این در حالی است که اگر کمی درایت و دوراندیشی در کار می‌بود، اساسا چنین مشکلی به وجود نمی‌آمد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند