Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهرستان بویراحمد گفت: قطعی مکرر و اختلالات تلفن همراه و نبود اینترنت پرسرعت بسیاری از مردم این شهرستان را کلافه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست اعضای شورای شهرستان بویراحمد با حضور نمایندگانی از تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان در محل فرمانداری بویراحمد با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهرستان بویراحمد در این نشست با ابراز گلایه از قطعی مکرر و اختلالات شبکه تلفن همراه در این شهرستان گفت: در راستای خدمات بهتر و سریع‌تر در حوزه ارتباطی دهی مخابرات و بررسی و ارتقاء کیفیت و سرعت اینترنت در استان نیازمند ارائه خدمات نوین مخابرات و فناوری ارتباطات به همه مناطق شهرستان بویراحمد بویژه مناطق روستایی و محروم هستیم.

محمد دانشی افزود: با توجه به جمع آوری مراکز مخابراتی در مناطق روستایی شهرستان بویراحمد و تبدیل آن به Gsm باید فکر اساسی و فوری در رابطه با مشکلات آنتن دهی و اینترنت در این مناطق در اسرع وقت با همت مسئولان شود.

وی ابراز کرد: باتوجه به وجود نقطه‌های کور ارتباطی بسیار زیادی در محورهای مواصلاتی استان و شهرستان بویژه در محور "دمچنار- یاسوج" حدفاصل بین روستای علی کرمی تا گردوه و حادثه خیز بودن این جاده نیازمند تدبیر و چاره جویی فوری است.

سخنگوی شورای شهر مارگون با تشکر از مدیرعامل شرکت مخابرات به دلیل نصب و راه اندازی سیستم نسل چهار اینترنت (4G) در شهرهای مارگون، گراب و چیتاب افزود: با این وجود در برخی از مناطق این شهر مشکلات عدیده‌ای مبنی بر آنتن دهی و سرعت اینترنت گزارش شده که لازم است نسبت به این مشکلات اقدام لازم صورت گیرد.

دانشی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان شرکت مخابرات توجه ویژه و جدی به مناطق چین لوداب زیلایی و سیلاب و کلوار مارگون، دلی خمسیر و دمچنار بخش چیتاب و مناطق مادوان و بلهزار در خصوص تقویت و نصب شبکه‌های ارتباطی و آنتن دهی داشته باشند.

وی با اشاره به مصاحبه‌های یکی از اعضای شورای شهرستان بویراحمد مبنی بر غیر قانونی بودن جلسات شورای شهرستان، ادامه داد: اعضای شورا منتخب مردم هستند و مردم تمام حرکات و برنامه‌های آن‌ها را زیر نظر دارند.

دانشی تصریح کرد: چه لزومی دارد  که عضو شورای شهرستان بویراحمد صحبت‌هایی را بدون دلیل مستند قانونی بیان کنند و الان ایشان با حضور خودشان در این جلسه، مهر ابطال بر سخنان خود مبنی بر غیرقانونی بودن جلسات شورای شهرستان زدند.

وی تاکید کرد:  اعضای شورا تمرکز خود را بر انجام وظایف قانونی خود متمرکز کنند و بی‌دلیل خود و مردم و مجموعه همکاران را به حاشیه نبرند و تکرار چنین روندی به مصلجت نیست.

انتهای پیام/

R41452/P1486/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی