Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،محمد علی نجفی روز شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز با حضور وزیر ارتباطات اطلاعات و فناوری افزود: این امر مهم در تحقق اشتغال استان البرز تاثیر گذار است و بنابراین نیازمند مساعدت هرچه بیشتر وزارتخانه هستیم.
وی گفت: تراکم جمعیت در البرز 669 نفر در هر کیلومتر مربع است اما در کشور 46 نفر می باشد در حالیکه در شهر کرج به 891 نفر یعنی 19 برابر کشور می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی اظهار داشت: متوسط سرانه فضای آموزشی کشورکه بالای 5 مترمربع بوده در استان البرز دو ونیم مربع است که مدارس دو نوبتی در البرز با جمعیت بالای دانش آموزی همراه است.
استاندار البرز تاکید کرد: مشکلات البرز جدا از تهران نیست ، 14 استان گذر از البرز دارند که باید نگاه ویژه داشت .
وی یکی دیگر از نیازهای البرز را تکمیل بزرگراه شهید همت دانست و خواستار در تسریع در انجام این پروژه شد.
نجفی گفت: زندان ها یکی از مشکلات اصلی است که دو زندان بزرگ کشور در این استان قرار گرفته و باید به آن توجه داشت که انتقال زندان ها دراین زمینه مهم است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: درسال جاری در بحث اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست انتظار می رود وعده ها در تحقق سهمیه 33 هزار نفری حداقل به 45 هزار نفر ارتقایابد .
وی تاکید کرد: استقبالی که سرمایه گذاری دارد قابل توجه است که مشکلات شعاع 120 کیلومتری قبلا قول داده شده بود ولی رفع نشده است .
نجفی افزود: نگاه مالیاتی کشور به تولید کننده باید در راستای اقتصاد مقاومتی قرار گیرد و درسالی که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده اند با نگاه ویژه به تولید و اشتغال می بینیم متاسفانه پرونده های چند سال قبل به میدان می آید.
استاندارالبرز ، مشکلات صنایع و تولیدات همراه با طرح های اشتغاالزایی را نیز از دیگر مسائلی عنوان کرد که دنبال می شود.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده : محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند