Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : در هشت ماهه امسال 28 هزار و 831 گیگاوات ساعت برق تولید کردند.
سید مهرداد بلادی موسوی افزود : از این میزان سهم نیروگاههای حرارتی و سیکل ترکیبی برابربا 17 هزار و 463 گیگاوات ساعت معادل 65 درصد و سهم نیروگاه های برق آبی برابر با 9 هزار و 383 گیگاوات معادل 35 درصد کل تولید برق استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : نیروگاههای حرارتی وگازی استان شامل رامین، زرگان، آبادان، خرمشهر، بهبهان ، ماهشهر و فجر هستند که در این مدت 17 هزار و 463 گیگاوات ساعت تولید داشته اند که از این میزان 51 درصد توسط بخش دولتی (نیروگاه رامین و ماهشهر) و 49 درصد توسط نیروگاههای بخش خصوصی تولید و به شبکه تحویل شده است.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : نیروگاههای حرارتی و گازی استان در این دوره به طور متوسط در هر روز بیش از 71 گیگاوات ساعت برق تولید و به شبکه تحویل داده اند.
بلادی مقدم با اشاره به اینکه پیک آبان ماه امسال چهار هزار و 134 نزدیک به هفت درصد داشته است گفت : همچنین انرژی مصرفی درهشت ماهه امسال برابر با 30 هزار و 487 گیگاوات ساعت بوده که نشان دهنده حدود هشت و هفت دهم درصد رشد نسبت به مشابه پارسال نشان می دهد.
وی با تقدیر و تشکر از مردم شهید پرور خوزستان بابت همکاری در مدیریت مصرف انرژی الکتریکی گفت : به منظور تامین انرژی الکتریکی مطمئن برای کلیه مشترکین و تامین رفاه عمومی ضروری است تا استفاده بهینه از انرژی الکتریکی توسط قشرهای مختلف جامعه به طور جدی مَد نظر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان