Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر مسعود صالحی رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: پس از بررسی مشخص شد توده بزرگی به اندازه چهار برابر قلب نوزاد قسمت‌های مختلف قلب و ریه چپ را درگیر کرده و منجر به کاهش خون رسانی به مغز و دست راست بیمار شده بود.

وی تصریح کرد: بیمار یک مرتبه پیش از انجام عمل جراحی و یک مرتبه در حین عمل دچار ایست قلبی شد که با انجام اعمال مورد نیاز بلافاصله به زندگی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این عمل جراحی ۸ ساعت به طول انجامید افرود: تومور به طور کامل از روی قلب بیمار جدا و شریان مغزی و شریان دست راست با استفاده از عروق مصنوعی پیوند زده شد.

وی گفت: خوشبختانه بیمار در حال حاضر کاملا هوشیار و در آستانه ترخیص از بیمارستان است.

انتهای پیام/گ

نجات جان کودک دچار سکته قلبی در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال امروز از دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گیلانی در خلخال خبر داد و اظهار کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری

پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محور‌های مواصلاتی به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی ادامه داد: رباینده با همت پلیس دستگیر و با تماس تلفنی با خانواده کودک این کودک صحیح وسالم به خانواده تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال بیان کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانشته و دراین عرصه مسوولانه و متعهدانه تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد