Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، 194 نفر در این بخش شرکت کردند.

بنا بر این گزارش، در این دوره جشنواره، 37 هنرمند آثار خود را در بخش عکس فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.  در بخش تیزر و آنونس 74 هنرمند در مهلت تعیین شده در جشنواره شرکت کردند و در بخش پوستر فیلم هم آثار 83 هنرمند به دفتر جشنواره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس آئین‌نامه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران تمام فیلم‌های بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از جشنواره 35 فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر در این رقابت شرکت کرده‌اند.

اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، از اهداف برگزاری مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن 1396 به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد