Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسدود شدن حساب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ورودی های 91 و 92 که فارغ التحصیل شده اند ربطی به این دانشگاه ندارد و آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،شماری از معلمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که ورودی های سال 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان استان محسوب می شوند و هم اینک نیز فارغ التحصیل شده اند و حالا در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند به خاطر تسویه حساب نکردن با دانشگاه فرهنگیان حساب آنها مسدود شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش گفته می شود مسئولان اداره کل آموزش و پرورش با ارسال نامه ای به ادارات شهرستان از انها خواسته اند تا نامه ای به بانک ها نوشته و حساب های این معلمان را مسدود کنند.

برخی از این فرهنگیان عنوان کردند مسدود کردن حساب فرهنگیان بدون حکم قضایی خلاف قانون است.   رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس و در پاسخ به این اظهارات فرهنگیان گفت:  موضوع مربوط به عدم تسویه دانشجویان است که بنا به قانون مجلس شورای اسلامی باید درصدی از حقوق خود را بابت خدمات دانشجویی و رفاهی بپردازند.    نوروز هاشمی افزود: براساس تفاهم نامه ای که وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان کشور منعقد کرده اند دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید 45 درصد حقوق خود را بابت برخی هزینه ها به خزانه بپردازند.   وی بیان کرد: آموزش و پرورش تمام حقوق این دانشجو معلمان را به حساب آنها واریز می کند و براساس تعهدی که این دانشجویان به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان داده اند باید درصد تعیین شده را به حساب خزانه واریز کنند و در این زمینه وزارت آموزش و پرورش و متولی است و دانشگاه فرهنگیان هیچ دخل و تصرفی مالی ندارد.   هاشمی ابراز داشت: افرادی که در سالهای 91- 92 فارغ التحصیل شده اند قطعا طی دوسال اخیر از آموزش و پرورش حقوق دریافت کرده اند و اینکه تسویه حساب کرده اند یا نه را دانشگاه فرهنگیان به ادارت کل آموزش و پرورش اعلام می کند.   تلاش خبرنگار صبح زاگرس برای پیگیری موضوع از طریق هادی زارع پور مدیرکل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بی نتیجه مانده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

به دلیل اعتراضات و بازداشت‌های دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که مراسم فارغ‌التحصیلی را که قرار بود در ۱۰ ماه مه در فضای باز برگزار شود، لغو می‌کند. 

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که آنها از تشدید تنش بیشتر بین دانشجویان اسرائیلی و فلسطینی می‌ترسند. علاوه بر این، اعتراضات قبلاً به شورش‌هایی منجر شده است که در نتیجه آن بیش از ۹۰ نفر دستگیر شدند.

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد