Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه درجلسه هماهنگی احداث کشتارگاه دام صنعتی در این شهرستان گفت: کارگاه عملیات اجرایی این طرح تجهیز شده ولی آغاز عملیات اجرایی آن به دلیل برخی مشکلات ازجمله مزاحمت کشتارگاه فعلی، به تعویق افتاده است.
وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده، قرار است در مدت اجرای کشتارگاه صنعتی، کشتار دام مورد نیاز مردم گنبدکاووس درمحل کشتارگاه شهرستان آزادشهر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی اضافه کرد: کشتارگاه دام شهرداری آزادشهر برخی اشکالات و کمبود امکانات دارد که با تلاش شهرداری آزادشهر و ارسال برخی امکانات کشتارگاه فعلی شهرداری گنبدکاووس به آنجا، این اشکالات و کمبودها رفع می شود.
وی، حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح های توسعه ای و مورد نیاز منطقه را از رویکردهای دولت و نیز مدیران گلستان و گنبدکاووس دانست و گفت: کشتارگاه صنعتی دام از نیازهای شهرستان های شرق استان است و در مدت 15 ماه آینده احداث و به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که معاونین فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و برخی از روسای ادارات ذیربط از جمله دامپزشکی، مرکز بهداشت، محیط زیست، جهادکشاورزی، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه قصابان گنبدکاووس و سرمایه گذاران احداث کشتارگاه صنعتی دام حضور داشتند، احداث این کشتارگاه را برای منطقه ضروری و آمادگی خود را برای تسریع در اجرای طرح اعلام کردند.
به گفته سرمایه گذار احداث کشتارگاه صنعتی دام، این کشتارگاه ظرفیت کشتار روزانه هزار راس دام سبک و 100 راس دام سنگین را خواهد داشت و هزینه پیش بینی شده برای احداث آن 200 میلیارد ریال است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج