Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت : این تعداد از مددجویان مربوط به زندانهای کرمان ، جیرفت ، بافت ، رفسنجان هستند که کل مبلغ بدهی آنان بیش از 18 میلیاردو 573 میلیون ریال بوده که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در زندانها مبلغ 10 میلیاردو 613 میلیون ریال تخفیف بدهی و رضایت اخذ شده است همچنین تعدادی از مددجویان مبلغ 5 میلیاردو172 میلیون ریال از بدهی خود را تامین نموده اند که مابقی مبلغ پرداختی ستاد دیه استان ، ستاد دیه کشور و اعتبارات قرض الحسنه دولتی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی قوام بیان داشت :ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به آزادی تعداد 163 مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندانهای استان با پرداخت مبلغ 41 میلیاردو 520 مییون ریال شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذسته رشد 15 درصدی در زمینه آزادی محکومین غیر عمد داشته ایم .

همچنین در بحث اخذ رضایت شاکی با 143 نفر از شکات پرونده ها در جلسات مختلف مخصوصاً جلسات صلح و سازش مساجد مذاکره شده که بیش از 192 میلیاردو 753 میلیون ریال تخفیف بدهی و گذشت اخذ شده است.


وی افزود: در حال حاضر تعداد 285 مددجوی در سطح زندانهای استان تحمل حبس می کنند که برای آزادی آنان بیش از 90 میلیارد ریال نیاز است همچنین در نوع جرم بالاترین آمار مربوط به محکومین به مهریه و نفقه با تعداد 165 مددجو می باشد بعد از آن محکومین بدهکار مالی با تعداد 109 نفر ، مابقی بدهکاران دیه در حوادث رانندگی . قتل های شبه عمد می باشند.


وی گفت : خوشبختانه با فرهنگ سازی و پیشگیری آمار محکومین به پرداخت دیه در حوادث رانندگی کاهش پیدا کرده و می توان گفت استان کرمان یکی از استان هایی می باشد در سطح کشور که کمترین آمار محکوم به پرداخت دیه در حوادث رانندگی را دارد.


انتهای پیام/س

 

آزادی 12 مددجوی جرائم غیر عمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی