Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، در این جلسه مقرر شد کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح روز 16 دی ماه در دانشگاه فرهنگیان و همچنین آئین سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عصر همان روز با حضور مقامات و سخنرانان کشوری در حسینیه ثارالله(ع) شهر کرمان برگزار شود.
با توجه به اینکه شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شخصیتی فراجناحی و ملی است، عکس‌ها و فیلم‌های ناب مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان تحویل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کرمان شده تا نمایشگاه عکسی از آن مرحوم در حاشیه کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای اسلامی شهر کرمان و شهرداری کرمان به عنوان کمیته یادمان نسبت به ساخت و جانمایی سردیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین فراهم کردن زمینه اطلاع‌رسانی محیطی اقدام خواهند کرد.
با توجه به همکاری بسیار خوب اداره کل پست استان کرمان برای چاپ تمبرهای یادبود، مقرر شد رونمایی از تمبر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از برنامه‌های بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مورد توجه قرار گیرد.
لوح خشتی با عکس مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تعدادی از کتاب‌های آن مرحوم و آثاری که درباره شخصیت بزرگ ایشان منتشر شده است، در روز آئین نکوداشت در قالب بسته‌های اهدایی بین میهمانان توزیع خواهد شد.
اطلاع‌رسانی مراسم نیز در دو بخش (فضای مجازی) و (تبلیغات محیطی) انجام می‌شود که در این راستا مقرر شد اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان طی مذاکره با صدا و سیمای مرکز کرمان، آئین‌های گرامیداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به صورت زیرنویس و تیزرهای تبلیغاتی اطلاع رسانی کند.
حجت‌الاسلام ناطق نوری در آئین نکوداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان سخنرانی خواهد کرد.
همچنین مقرر شد کلیپ حرفه‌ای برای مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی روابط عمومی استانداری کرمان ساخته شده و در آئین سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پخش شود.
منبع: روابط عمومی استانداری کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد