Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمود حق‌به‌جناب در جلسه هم‌اندیشی که بین معاون سما شیروان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، بازرسان سازمان مرکزی سما و برخی از کارکنان و مدیران گروه دانشکده در سما شیروان برگزار شد، اعلام کرد: «رشته‌های تحصیلی در دانشگاه و سما موازی و مکمل یکدیگرند و در بهینه سازی و کارآمدی بهتر باید نیروهای هیات علمی در دانشگاه و سما جهت حفظ مجموعه به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس سما شیروان نیز اظهار کرد :«با توجه به امکانات، تجهیزات و حمایت‌های دانشگاه زمینه برای گسترش این واحد به وجود آمده است.»

حمید نجف زاده با ارائه گزارش مختصری از مجتمع و فعالیت‌ها و تجهیزات شاخص واحد ادامه داد: «دانشکده سما شیروان در بخش دانشجویی فعالیت‌های متنوعی از جمله دوره‌های کوتاه مدت تزریقات و فرزندپروری را برگزار کرده است و برپایی کلاس‌های دانشجویان در عصر را از مزیت های دانشکده اعلام کرد.»

وی افزود: « اکنون پیوسته بودن برخی رشته‌ها یکی از مهمترین مشکلات دانشکده سما است و از حاضرین خواست تا در این زمینه راهکارهای موجود را بررسی کنند.»

حسین محمودی مسئول آموزش دانشکده پس از بیان نکات مورد بحث جلسه، مجتمع سما و دانشگاه آزاد را پشتوانه یکدیگر دانست و به بیان مشکلات دانشجویان، افزایش جاذبه های دانشکده و امکان ادامه تحصیل دانشجویان سما در دانشگاه آزاد پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نیز بیان کرد: «دانشگاه باید استقلال خود را حفظ کرده و بهترین راهکار این امر را تعامل دوطرفه دانشگاه و سما اعلام کرد.»

ابوالفضل فرهادیان ادامه داد: «مسئولان باید آینده نگر باشند و تحصیلات تکمیلی شهروندان را جدی بگیرند.»

وی به درخواست‌های بازرسان سازمان مرکزی سما و مسئولان سما شیروان در امور انضباطی دانشجویان سما، تفاهم دانشگاه و سما در افزایش رشته های دانشگاهی به خوبی پاسخ داد و تصمیم های مهمی در این زمینه و افزایش رشته های پرطرفدار اخذ شد.

نشست صمیمانه رؤسای سما استان و شیروان با کارکنان دبستان دخترانه

رئیس سما بجنورد به همراه حمید نجف زاده رئیس سما شیروان پس از بازدید از دبستان دخترانه (کلاسها و تجهیزات) در نشستی صمیمانه با کارکنان دبستان دخترانه به صحبت‌های کارکنان درباره امور بیمه ای، مالیات و سایر مسائل مالی و ضمن خدمت کارکنان گوش داد.

محمود حق به جانب در این باب، مذاکره با مسئولان را ارجح برشمرد و متذکر شد: «مجموعه سما تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بیشترین ذینفع کارکنان مدارس سما باشند.»

وی از زحمات همه کارکنان سما شیروان تشکر و اعلام کرد: «سما شیروان همواره زبانزد دربین کلیه مجتمع های سما کشور است و این امر جز از تلاش کارکنان بدست نیامده است.»

204

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان حمید نجف زاده رشته‌های تحصیلی دانشگاه و سما مکمل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول برگزاری رویداد خشتانه گفت: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.   دکتر فهیمه السادات میرجلیلی اظهار داشت: این رویدادعلمی دانشجویی همزمان با هفته بزرگ داشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.   دکتر میرجلیلی در ادامه تصریح کرد: رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند با انجام کار‌های تیمی که یکی ازنیاز‌های رشته‌ی معماری می‌باشد آشنا شوند.    وی هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر؛ در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.    گفتنی است: نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور اساتید صاحب نظر؛ بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری است.

دیگر خبرها

  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد