Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار رانکوه از خسارت ۹۰ میلیون ریالی باد شدید در روستای ملکوت املش خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی باشبتن در گفتگو با خبرنگار املش ما در تشریح این خبر گفت: بر اثر وزش باد شدید و ناگهانی ظهر روز گذشته در مناطق ییلاقی بخش رانکوه شهرستان املش که شدت آن در روستای ملکوت مرکز دستان سمام بیشتر از سایر نقاط احساس شد؛ باعث تخریب صد درصد سربندی یک واحد مسکونی و دو عدد تیر برق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خسارت باد شدید بالغ بر ۹۰ میلیون ریال بوده است ، افزود: گرچه برق روستای ملکوت از ظهر به مدت پنج ساعت قطع شد ولی با حضور به موقع اکیپ سیار مستقر در مناطق ییلاقی این بخش و اعزام یک اکیپ دیگر از امور توزیع برق شهرستان مجدداً برق این روستا به شبکه سراسری متصل شد.

 

بخشدار رانکوه  گفت: در این وزش شدید باد روز گذشته در مناطق ییلاقی بخش رانکوه که باعث تخریب کامل سربندی یک واحد مسکونی شد؛ با مساعد شرایط جوی خانواده سه نفره اهل روستای ملکوت به منزل مسکونی جوار منتقل شدند.

 

باشبتن همچنین در خصوص تامین خسارت ها ، خاطرنشان کرد: مکاتبات با بنیاد مسکن انجام شده و منتظر نظر آنها هستیم.

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!

تگرگ شدید به طور همزمان چندین استان چین را درنوردید. محصولات کشاورزی، از جمله مزارع چای در استان گوئیژو، به شدت توسط وسایل نقلیه آسیب دیدند. طوفان و سیل شدید پرجمعیت ترین (بیش از 125 میلیون نفر) استان گوانگدونگ چین را درنوردید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت