Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در ماجرای احمد نوراللهی آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت.

به گزارش ایران آنلاین، سردار مهرعلی باران چشمه درباره آخرین وضعیت خدمت سربازی احمد نوراللهی و اظهارات سردار کمالی مبنی بر اینکه دو ماه آموزشی این بازیکن بخشیده می‌شود، گفت: من مصاحبه آقای کمالی را دیدم و خواندم، ایشان نگفتند که بخشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمت اصلی سربازی نوراللهی تمام شده، اما خلاء آموزش دارد. در حال هماهنگی و پیگیری هستیم که پس از طی آموزش بتواند به ورزش خود ادامه بدهد. به قول سردار کمالی، نیت به همکاری و حل مشکل احمد نوراللهی وجود دارد.

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود «نوراللهی باید به آموزش تیراندازی برود»، عنوان کرد: مدت آموزش یک مدت مشخص است که باید آن را طی کند و تیراندازی هم از جمله برنامه‌‌های آن است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

شهر سمیرم در استان اصفهان واقع شده است. این شهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی و رودخانه خانه‌ها و چشمه‌های زیاد به شهر هزار چشمه مشهور است.

سد حنا یکی از جاذبه‌های طبیعی سمیرم است که بر روی رودخانه حنا ساخته شده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از دریاچه سد حنا را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم