Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:30:25 GMT

نگاهی به کارنامه 29 ساله مربی جدید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۹۰۷۹

نگاهی به کارنامه 29 ساله مربی جدید پرسپولیس

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، زلاتکو ایوانکوویچ که پیش از این با حضور در لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی به اهالی فوتبال ایران معرفی شد، به عنوان مربی در کنار برانکو ایوانکوویچ مشغول به فعالیت شد.

او متولد 9 اکتبر 1952 (17 مهر 1331) در کرواسی، متاهل و دارای دو فرزند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر زبان مادری، بر زبان روسی مسلط است و به زبان انگلیسی هم اشراف نسبی دارد.

او لیسانس مربیگری حرفه‌ای (پرولایسنس) را دریافت کرده و رشته مربیگری تخصصی فوتبال را در دانشگاه زاگرب پشت سر گذاشته است.

زلاتکو در سال‌های 1989 – 1986 سرمربی تیم اسلوبودا بود و در سال 89 – 88 عنوان چهارمی را با این تیم کسب کرد.

ایوانکوویچ سپس از سال 1989 به مدت 11 سال و تا سال 2000 وارد تشکیلات باشگاه وارتکس شد. او مدیر آکادمی این باشگاه و سرمربی تیم فوتبال جوانان زیر 19 سال وارتکس بود که تیم دسته اول بود. وی با جوانان وارتکس در سال‌های 92، 93، 88 و 99 به قهرمانی رسد.

در سال‌های 95، 96، 97 و 98 نیز در تیم ملی زیر 19 سال کرواسی قهرمان شد.

در سال‌های 93 و 97 نیز به ترتیب در یک تورنمنت بین‌المللی زیر 19 سال در کرواسی و تورنمنت زیر 19 سال بارسلونا قهرمانی را تجربه کرد.

او در سال 2001 – 2000 به اسلوبودا بازگشت و با این تیم در دسته سوم لیگ کرواسی به مقام سوم دست پیدا کرد. در فصل 2002 – 2001 نیز هدایت تیمی در دسته دوم را بر عهده داشت.

در سال‌های 2002 تا 2005 به عنوان مدیر آکادمی و سرمربی تیم زیر 19 سال باشگاه «اسلاون بلاپو» فعالیت کرد که تیم اصلی آن در دسته اول کرواسی حضور داشت.

ایوانکوویچ در سال 2005 برای یک فصل به ایران آمد و هدایت تیم برق شیراز را در دسته برتر بر عهده گرفت ولی پس از آن دوباره به اسلوبودا بازگشت و برای چهار سال در آن جا حضور داشت. او در فصل 2009 – 2008 با قهرمان کردن این تیم در دسته چهارم آن را به دسته سوم برگرداند.

او برای فصل 2011 – 2010 به تیم اورتور اسلوونی پیوست. وی سپس به وارژدین پیوست و هم به عنوان مدیر در باشگاه و سرمربی تیم زیر 16 سال تا سال 2015 فعالیت داشت.

602

فوتبال باشگاه پرسپولیس ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی