Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهادکشاورزی بابلسر با اشاره به فعالیت ۱۰ واحد دارای مجوز درجه بندی و بسته بندی میوه و مرکبات در بابلسر، گفت: بابلسر قطب بسته‌بندی میوه و مرکبات مازندران شد.

حسن رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، از فعالیت 10 واحد دارای مجوز درجه بندی و بسته بندی میوه و مرکبات در بابلسر با ظرفیت 47 هزار و 500 تن محصول خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحدها در سطح شهرستان دارای مجوز و فعال بوده است.

وی افزود: ظرفیت این واحدها 47 هزار و 500 تن محصول در سال بوده و این واحد ها علاوه بر جداسازی مرکبات حکم انبار را نیز دارند.

رزاقی گفت: از این تعداد سورتینگ، 5 واحد در منطقه بهنمیر، 3 وحد در دهستان بابلرود و 2 واحد در محدوده رودبست مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: سورتینگ کردن مناسب مرکبات برای عرضه به بازار یکی از شرایط فروش بهتر این میوه‌ و حفظ کیفیت آنها است. وی اظهار کرد: این واحد ها علاوه بر جداسازی مرکبات حکم انبار را نیز دارند.

رزاقی گفت: واحدهای سورتینگ فعال برای تجهیز و مدرن کردن واحدهای خود می‌توانند از تسهیلات بانکی مختلف از جمله بسته رونق اقتصادی استفاده کنند.

انتهای پیام/

R41358/P1010113/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، گروهی از مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس با هدف آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

در این بازدید،  محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح طرح، درصد پیشرفت، مساحت، زمان شروع و مدت انجام طرح را توضیح داد

مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید نیز کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض و به این مکان منتقل می‌شود، بیان کرد

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک است.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی
حضور در کارگاه روشنایی و بازدید از مراحل طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوستر‌های حرم مطهر، وضع روشنایی لوسترها، روشنایی و نورپردازی حرم مطهر بخش پایانی این بازدید بود

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند