Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در جام حذفي ايتاليا، ميلان با پيروزي برابر همشهري خود اينتر، به دور بعد صعود کرد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، دربي ميلان در جام حذفي در حالي آغاز شد که اينتري ها در ليگ به مراتب وضعيت بهتري نسبت به ميلان داشته اند اما دو تيم طي دو هفته اخير شرايط خوبي را طي نمي کردند. ميلان با ارائه نمايشي شجاعانه، حالتي تهاجمي برابر اينتر گرفت و شاگردان اسپالتي را به عقب راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولين فرصت مهم بازي در دقيقه 17 خلق شد که سانتر زيباي کسيه را بوناونتورا به ضربه سر به سمت دروازه اينتر فرستاد اما هندانوويچ توپ را از زير طاق بيرون کشيد. در دقيقه 22 و در اولين موقعيت اينتر، نراتزوري به گل رسيد.
اگرچه اين گل از نظر داور آفسايد اعلام شد. پريشيچ سانتر ارسالي را با ضربه سر به جلوي دروازه حريف فرستاد که رانوکيا در موقعيت آفسايد بود و باعث شد توپي که آنتونيو دوناروما به اشتباه وارد دروازه خود کرد، قبول نشود. در دقيقه 27، کسيه يک بار ديگر ميلان را صاحب موقعيتي طلايي کرد. پاس پشت پاي اين بازيکن باعث شد سوسو با هندانوويچ تک به تک شود اما شوت ستاره اسپانيايي را هندانوويچ با واکنشي عالي گرفت. در دقيقه 32، سانتر ارسالي ژائو ماريو را ايکاردي با ضربه سر و با اختلاف زياد به بيرون زد. در دقيقه 36، شوت از راه دور کسيه با اختلاف به بيرون رفت. در دقيقه 43، آباته موقعيت مشابهي را هدر داد.
اينتر نيمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقيقه 53، ايکاردي در موقعيت تک به تک قرار گرفت اما شوتش را به بدترين شکل ممکن به بيرون زد. در دقيقه 56، کسيه، لوکاتلي را در سمت راست صاحب توپ کرد و پاس اين بازيکن به داخل محوطه با شوت بوناونتورا همراه بود اما توپ با اختلاف به بيرون رفت. در دقيقه 58، ايکاردي سانتر ارسالي را با ضربه سر در جلوي دروازه به ماريو پاس داد اما اين بازيکن شوتش را به دوناروما کوبيد تا موقعيتي طلايي از بين برود. در دقيقه 64، سانتر بلند سوسو را هندانوويچ ناقص دفع کرد و در برگشت، بوناونتورا دروازه خالي را به بيرون زد. در دقيقه 78، شوت سوسو از سمت راست محوطه جريمه به زيبايي به تيرک افقي دروازه برخورد کرد. در دقيقه 86، شوت زميني پريشيچ را دوناروما به سختي مهار کرد.
بازي در اوقات تلف شده دنبال شد. در دقيقه 103 بازي، کسيه، سوسو را صاحب توپ کرد و سانتر زيبا و هوشمندانه سوسو به کوترونه با فرارِ به موقع اين بازيکن همراه شد تا اين مهاجم جوان ايتاليايي توپ را به زير طاق دروازه هندانوويچ برساند. در دقيقه 118، پاس تند سوسو از چند قدمي دروازه به بيرون رفت تا بازي در نهايت با همين نتيجه به پايان برسد.

در ليگ برتر انگليس، منچسترسيتي با تک گل استرلينگ مقابل نيوکاسل به پيروزي رسيد. بازي با مالکيت توپ و ميدان از سوي سيتي آغاز شد و در اولين فرصت، آگوئرو روي سانتر فرناندينيو توپ را به تيرک عمودي کوبيد. بدشانسي‌هاي کمپاني پاياني نداشت و او خيلي زود به دليل مصدوميت مجبور به تعويض شد و پپ در اقدامي جالب، گابريل ژسوس را به ميدان فرستاد. جدي ترين فرصت سيتي روي سانتر دي بروين و ضربه سر آگوئرو ايجاد شد که البته اليوت عالي آن را دفع کرد. حملات پي در پي سيتي ادامه داشت تا اينکه سرانجام با کمي خوش شانسي به نتيجه هم رسيد. استرلينگ موفق شد گل اول را بزند تا نيوکاسل از لاک دفاعي خارج شود. نيوکاسل کمي جلو کشيد و نزديک بود در همان ضد حمله اول گل بخورد که ضربه آگوئرو از روي خط برگشت داده شد. نهايتا نيمه اول با همان يک گل به پايان رسيد.
نيمه دوم هم با مسيري مشابه پيش مي‌رفت. نيوکاسل علي‌رغم عقب افتادن، چندان تمايلي به حمله کردن نشان نمي‌داد و توپ و ميدان همچنان در سلطه سيتي بود. در جدي ترين موقعيت، دي بروين فرصتي تک به تک را با بي دقتي از دست داد. موقعيت بعدي هم روي شوت فوق العاده دي بروين به دست آمد که توپ پس از برخورد به تيرک، جلوي پاي آگوئرو افتاد اما داور آفسايد اعلام کرد. بازي که به دقيقه 75 رسيد، پپ تصميم گرفت در تعويضي دفاعي، آگوئرو را بيرون کشيد تا مانگالا به ميدان برود. سيتي که در اين ديدار مالکيت توپ عجيب و غريبي داشت، دقايق پاياني را کنترل کرد تا هم نتيجه را حفظ کرده باشد هم انرژي‌اش را براي بازي بعدي. البته شانس هم با منچسترسيتي يار بود که در آخرين دقايق، ضربه سر گايله با اختلافي اندک از کنار دروازه به بيرون رفت. سيتي اين بازي را با همان يک گل برد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «امیرمحمد داودزاده» و «محمدعلی پورمتقی» بر عهده داشتند.

استقلال در هفته‌ای که گذشت با حواشی زیادی همراه بود. هنوز ساعاتی از توقف این تیم مقابل تراکتور نگذشته بود که اعضای هیات مدیره باشگاه، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار و فرشید سمیعی را به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کردند.

آبی‌پوشان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که پرسپولیس دقایقی پیش از این دیدار، کیلومتر‌ها دورتر از تهران موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد تا به طور موقت به صدر جدول صعود کند.

جواد نکونام برای اینکه بتواند بار دیگر صدر جدول را به نام خود سند بزند، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی نداشت.

حریف امروز استقلال با تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته به میدان گذاشت. محمد ربیعی که به نظر می‌رسد از عملکرد شاگردانش مقابل نساجی مازندران رضایت نداشت، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: اشتباه عجیب غریب روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند در میانه زمین باعث شد تا مجیدی علیاری با سیدحسین حسینی تک به تک شود و با ضربه‌ای فنی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۲: پاس ابوالفضل جلالی به مهرداد محمدی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مهرداد محمدی در محوطه جریمه ذوب‌آهن فرصت خوبی را پیدا کرد، اما این بخت را از دست داد.

دقیقه ۲۱: سانتر زبیر نیک نفس به گوستاوو بلانکو رسید، اما ضربه سر مهاجم استقلال در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدحسین اسلامی در میانه میدان صاحب توپ شد و در حالی می‌توانست توپ را به مجید علیاری پاس داده و موقعیت خوبی را برای وی فراهم کند، اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با با فاصله زیادی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف به ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته استقلال رسید، اما ضربه سر این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ در حالی در شلوغی دروازه ذوب‌آهن به روزبه چشمی رسید و او موفق شد گلزنی کند، اما کوپال ناظمی به دلیل اینکه توپ پیش از رسیدن به چشمی به دستان مهرداد محمدی برخورد کرد، آن را نپذیرفت. بازیکنان و مربیان استقلال به این تصمیم اعتراض تندی داشتند.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه ذوب‌آهن اصفهان بود که با ضربه سر محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد تا دروازه فروزان بسته بماند.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست پس از سایش به سر محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و این بازیکن نیز با شوتی دیدنی و تماشایی توپ را به تور دروازه محسن فروزان چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۸۰: شوت محمدعرفان معصومی که در نیمه دوم جانشین کمال کامیابی‌نیا شد، از بالای دروزاه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۸۱: سانتر گریگول چابرادزه در حالی که نزدیک بود موقعین خوبی را نصیب مهاجمان ذوب‌آهن برای گلزنی کند با واکنش عالی حسینی دفع شد.

دقیقه ۸۲: شوت خطرناک و زمینی محسن آذرباد با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت تا آبی‌پوشان نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳+۹۰: اشتباه مدافعان ذوب‌آهن اصفهان باعث شد تا توپ به گوستاوو بلانکو رسیده و او با شلیکی دیدنی تیر خلاص را به دروازه ذوب‌آهن شلیک کند، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور چسباند تا ورزشگاه منفجر شود.

استقلال با این پیروزی به امتیاز ۵۷ رسید و به صدرنشینی کوتاه مدت پرسپولیس که ۵۶ امتیاز اندوخته دارد، پایان داد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد