Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@02:00:42 GMT

خوارزمی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۲۳۷۱

موسسه آموزشی خوارزمی، جهت تکمیل کادر پرسنلی آموزش خود از مدیران مجرب و کارشناسان خبره در زمینه های آموزشی در استان تهران دعوت به همکاری می نماید.

ردیفعنوان شغلیشرایط احراز۱مشاور و برنامه‌ریز تحصیلیمقطع دبستان تا پیش دانشگاهی مسلط به رشته های ریاضی، تجربی و انسانیآشنا با کتب درسی متوسطه و پیش دانشگاهیبرنامه ریزی درسی روزانهمسلط به بودجه بندی کتب درسیآشنا به تقویم آموزشی۲پشتیبان آموزشیمسلط به برگزاری آزمون و ارتباط با دانش آموزان پیش و کنکوریآشنا با کتب درسی متوسطه و پیش دانشگاهیمسلط به برگزاری آزمون کتبی و آنلاین و تحلیل آزمون۳سرپرست واحد تحصیلات تکمیلیمسلط به راه اندازی تیم ها و بازارهای درآمدیمسلط به نگارش تقویم آموزشیپشتیبانی و مشاوره های عمومی در مقطع ارشد و دکتریمسلط به تیم سازی و تولید محتوای (نشر، سی دی تصویری،کلاس آنلاین،آزمون)حداقل با ۵ سال سابقه مرتبط در فروش و آموزش در مقطع ارشد و دکتریمسلط به تیم سازی و ارتباط با اساتید و دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری۴پشتیبان آموزشیمسلط به تیم سازی در مقطع ارشد و دکتریدانشجویان رتبه های برتر در الویت می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسلط به برنامه ریزی تحصیلی برای دانشجویاندارای روابط عمومی بالا و با انگیزه، خوش برخورددارای مهارت کلامی و اعتماد به نفسآشنا به شیوه های پشتیبانی و حمایت تحصیلی از دانشجوآشنا به کامپیوتر و نرم افزارهای آفیسمسلط به امور جذب دانشجومسلط به حداقل ۲ درس جهت مشاوره و رفع اشکال حضوری و تلفنی۵مشاور و پشتیبان اجرایی تحصیلات تکمیلیدر مقطع ارشد و دکتریپشتیبانی و مشاوره های عمومی در مقطع ارشد و دکتریآشنا با کتب درسی دانشگاهیبرنامه ریزی درسی روزانهمسلط به منابع و ضرایب دروس در کنکورآشنا به تقویم آموزشیتوجه:تمامی سمت های شغلی تمام وقت می باشد.حتما قبل از ارسال رزومه به این مهم توجه کنید که داشتن سابقه کار در آموزشگاه ها و موسسات معتبر حائز اهمیت است.

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند.

توجه: حتما عنوان شغلی را در Subject اعلام نمایید. بدیهی است به ایمیل های ارسالی بدون درج عنوان شغلی رسیدگی نخواهد شد.

وبسایت: www.khaarazmi.com آدرس ایمیل: hr@mokha.ir تلفن: 02122220335,02122220336

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

بنیامین نتانیاهو، در واکنش به گمانه زنی های مطرح شده در رسانه های بین المللی در مورد احتمال صدور قرار تعقیب بین المللی دیوان لاهه علیه مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه زنی ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت اسرائیل تحت رهبری من با هرگونه تلاش از سوی دادگاه لاهه به منظور تضییع حقوق این رژیم در دفاع از خود مقابله خواهد کرد.

وی افزود: ما در برابر تهدیدات علیه نظامیان و مسئولین کابینه خود از سوی دادگاه لاهه سر خم نخواهیم کرد.

رسانه های صهیونیستی در روزهای اخیر به کرات از جلسات مقامات ارشد حقوقی و سیاسی رژیم صهیونیستی با نتانیاهو به دلیل احتمال صدور قرار تعقیب دادگاه لاهه علیه مقامات ارشد نظامی و سیاسی اسرائیلی به اتهام ارتکاب نسل کشی و جنایات جنگی در نوار غزه پرده برداشته اند.

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه

 

گفته می شود نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگسترس در تلاش اند تا مانع از هرگونه صدور تعقیب بین المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین المللی لاهه شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟