Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: روز جمعه با همه وجود می‌جنگیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کرده و رضایت هواداران را جلب کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدی پور درباره دیدار این هفته مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت:

بازی مقابل پرسپولیس همیشه سنگین است ولی ما هواداران پرشوری داریم و برای خوشحالی آن‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداریم آن‌ها با ناراحتی به تبریز بازگردند، پس روز جمعه با همه وجود می‌جنگیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد:

هفته قبل توانستیم مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشته باشیم و کسب ۳ امتیاز در این دیدار مهم‌تر از هر چیزی بود که خدا را شکر با نمایش خوب توانستیم امتیازات کامل این دیدار را کسب کرده و هواداران را شاد کنیم.

مهدی مهدی پور درباره هماهنگی ایجادشده بین سرخ پوشان پس از جذب بازیکنان جدید تصریح کرد:

تمریناتی که انجام می‌دهیم در هماهنگی تیم ما بسیار تأثیرگذار است و به امید خدا رفته‌رفته نیز هماهنگ‌تر خواهیم شد. هرچه نفرات جدید با قدیمی‌ها هماهنگ‌تر شوند می‌توانیم بازی‌های زیباتری به نمایش گذاشته و نتایج خوبی برای تراکتور رقم بزنیم.

مهدی مهدی پور با اشاره به اینکه نسبت به شیوه کار گل محمدی و حسینی آشنایی کاملی دارد، گفت:

با توجه به اینکه ۳ سال سابقه همکاری با این مربیان دارم، این موضوع کمک شایانی به من کرد تا بتوانم خواسته‌های آن‌ها را در زمین مسابقه پیاده کنم.

مهدی مهدی پور بازیکن جدید تراکتورسازی تأکید کرد:

من، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر سال‌ها کنار هم بازی کردیم و از انتظارات این مربیان از بازیکنانشان باخبر هستیم. حالا هم نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا به تراکتور کمک کنیم.

«سربازان تراکتور از آمادگی کاملی برخوردار هستند»، وی بابیان این جمله تصریح کرد:

در ۲ هفته اخیر تمرینات فوق‌العاده و پیشرفته‌ای با کادر فنی تجربه کردیم. در آینده نیز به‌طور حتم بهتر می‌شویم و هواداران اطمینان داشته باشند که آینده خوبی در انتظار این تیم هست.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال