Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار قزوين در ديدار اصولگرايان معتدل حاميان دکتر روحاني گفت: ايده ها و برنامه هاي جديد محصول گفت و گوهاي سياسي و فرهنگي است.
رئيس و اعضاي ستاد اصولگرايان معتدل استان و حامي دکتر روحاني در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با زاهدي استاندار قزوين ديدار و گفت وگو کردند
عبدالمحمد زاهدي استاندارقزوين در ديدار اصولگرايان معتدل حامي دکتر روحاني در استان قزوين در سخناني بيان داشت: بارها گفته ام اينکه حامي دولت هستيم به دليل اين است که نظام را قبول داريم و با تکيه بر مشارکت مردم در انتخابات مي توانيم مسائل و مشکلات را حل کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:پس از فراز و نشيب هاي سياسي از ابتداي انقلاب تا کنون،کشور به سمت عقلانيت،اعتدال و پذيرش سلايق مختلف سياسي پيش مي رود
وي افزود:امروز همه جريانات مختلف سياسي پذيرفته اند که حول محور مشترکات يعني انقلاب اسلامي و مصالح نظام و منافع ملي باحفظ روشهاي مختلف حرکت کنند
زاهدي گفت:همه بايد بپذيريم که افکار و سلايق مختلف است و همه مثل ما فکر نمي کنند و اين تنوع و تعدد را خداوند خواسته است
استاندارقزوين تصريح کرد:ايده ها و برنامه هاي جديد از متن گفت و گو هاي سياسي و فرهنگي برمي خيزد و برگزاري اين نشست ها به نفع فضاي سياسي کشور و مصالح نظام است
زاهدي گفت:متاسفانه بعضا شاهديم که اخلاق قرباني سياست زدگي مي شود درحاليکه بايدمرز بين انتقاد و تخريب تفکيک شود و درعين حال درپي حذف يکديگر نباشيم
وي خاطرنشان کرد:انتقال و جابجايي قدرت بايد با مراجعه به انتخابات و آراي عمومي صورت بگيرد و اين موضوع به نفع مردم،نظام و همه جريان هاي سياسي است
استاندارقزوين افزود: بايد با تقويت فعاليت هاي حزبي،سياست زدگي را کاهش داده و بستر قعاليت احزاب،رسانه ها و سمن ها را بعنوان نمايندگان افکارعمومي فراهم کنيم
وي افزود:متاسفانه خيلي خودزني مي کنيم و از داشته ها و سرمايه هاي خود به خوبي استفاده نمي کنيم در حالي که جمهوري اسلامي به مفهوم همه قوا، نيروها و اقشار وگروه هاي مختلف است و اگر بنا بر حذف يکديگر داشته باشيم ديگر چيزي باقي نمي ماند.
زاهدي ادامه داد:برنامه ها و سند چشم اندار را نبايد فداي سياست زدگي کرد و اجتهاد بر روي اسناد بالا دستي جايز نيست
استاندار بيان کرد:اصلاح طلبي به مفهوم قانون مندي و اخلاق مداري است و يايد به سمتي برويم که به جاي نقد اشخاص به نقد عملکردها بپردازيم و خواسته هاي خود را از طريق صندوق آرا پيگيري کنيم و در برخورد ها و تصميم گيري ها، همه جانبه نگر باشيم.
گفتني است در ابتداي اين نشست جمعي از اعضاي ستاد اصول گران معتدل حامي دکتر روحاني در استان به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، مستند بلند «نائب الامام» که تولید آن بیش از ۵ سال طول کشیده است به زندگی و فعالیت های عالم بزرگ شیعه سید نورالدین حسینی الهاشمی شیرازی پرداخته است. این مستند در قسمت جدید «کافه مستند» پخش می شود و در رابطه با آن گفت‌وگو خواهد شد.

او زعیم شیعیان شیراز و از برجسته ترین علمای فعال در مشروطیت بوده که فعالیت های او در سال‌های قبل و حتی پس از انقلاب، مسکوت مانده است، سیدنورالدین حسینی الهاشمی شیرازی یکی از شخصیت‌های برجسته است که نقش مهمی در تحولات سیاسی و مذهبی در سده اخیر داشته است.

«نائب الامام» محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و مرکز هنر انقلاب اسلامی است که توسط مرحوم محمد جعفری تهیه شده است. این اثر علاوه بر مصاحبه و اسناد آرشیوی در تصویرسازی ها از انیمیشن نیز بهره گرفته است. همچنین به گفته کارگردان برای این اثر چند هزار سند تاریخی مطالعه شده است.

در بخش نقد هنری برنامه، داود مرادیان و مهدی انصاری میزبان محمدعلی یزدانی کارگردان اثر هستند و درباره نکات فنی و محتوای این مستند و همچنین اهمیت ساخت چنین آثاری به بحث و گفت‌وگو می پردازند.

«کافه مستند» هر هفته روزهای جمعه ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما پخش می شود. این برنامه محصول گروه مستند شبکه افق است که تهیه کنندگی آن را محمدعلی محمددوست به عهده دارد.

کد خبر 6095674 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین