Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده مردم ملاير در مجلس گفت: وقتي باوجود تأکيدات چند ساله رهبري درباره پايه‌ريزي ارکان اقتصاد مقاومتي براي بهبود وضع معيشت مردم، دولت‌ها و مسئولان به اين توصيه عمل نکردند، بايد اتفاقات امروز را پيش‌بيني مي‌کردند.
احد آزادي خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس درباره علت اعتراضات اخير مردم در برخي شهرها، اظهار داشت:‌ گلايه‌هاي معيشتي مردم از يک سو و جهت دهي بيگانه‌ها در اتفاقات اخير مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه وضعيت نگران‌کننده معيشتي مردم در بروز اتفاقات اخير نقش مهمي داشته است، گفت: وقتي رهبر معظم انقلاب اسلامي بر پايه‌ريزي ارکان اقتصادي مقاومتي در کشور براي بهبود وضع معيشت مردم در سال‌هاي گذشته تأکيد مي‌کردند و علي‌رغم تأکيدات چند ساله رهبري، دولت‌ها و مسئولان به اين توصيه عمل نکردند و به حرف ايشان گوش ندادند، بايد چنين اتفاقاتي را پيش بيني مي‌کردند.
وي افزود: برخي اقدامات مسئولان نظير اينکه به جاي برخورد قاطع با نجومي‌بگيران آنها را ذخاير نظام ناميدند و برخي اقدامات و حرف‌هاي بي‌فکر و اساس باعث سلب اعتماد مردم و انتقاد آنها شده است.
آزادي خواه گفت:‌ از سوي ديگر بروز اين اتفاقات در سالگرد 9 دي که طومار فتنه‌گران را در هم پيچيد، مي‌تواند ادامه حرکت فتنه در قالب فتنه‌اي جديد باشد که توسط ته‌مانده‌هاي فتنه 88 مديريت مي‌شود.
وي گفت: افرادي که از فتنه آسيب ديده و ضربه‌ خورده‌اند، به دنبال ضربه هستند و امروز شرايط اقتصادي مردم را بهانه اعتراض کردند و مردم را براي ريختن به خيابان تحريک مي‌کنند که سيستم‌هاي امنيتي بايد به صورت جدي وارد عمل شوند و اجازه ندهند مردم دستمايه نقشه شوم فتنه‌گران شوند.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي همچنين از برخي اظهارنظر تحليلگران در اين رابطه انتقاد کرد و گفت: لازم است در اين شرايط تحليل‌هاي درستي به مردم ارائه شود.
وي افزود: به عنوان مثال يکي از تحليلگران گفته که مردم از حاکميت ناراضي هستند و حاکميت صداي مردم را نمي شود، در حالي که بارها صداي گلايه مردم را از زبان رهبري شنيده‌ايم و اين دولت است که نتوانسته صداي مردم را بشنود، اين اتفاقات نشان دهنده اين است که مردم احساس مي‌کنند که مسئولان دولتي صداي آنها را نمي‌شنوند.
انتهاي پيام/ب

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم