Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:54:46 GMT

بیش از 300 زائر اولی به حرم رضوی اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۰۴۸۹

بیش از 300 زائر اولی به حرم رضوی اعزام می‌شوند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین از اعزام 308 زائر اولی در دی ماه سال جاری در قالب 7 کاروان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نبیئی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به فعالیت کانون خادم‌یاران رضوی در استان اظهار کرد: کانون‌ خادم‌یاران رضوی با هدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله طرح زائر اولی‌ها، طرح عیادت از بیماران و جذب خادم‌یار رضوی و همچنین شناسایی محرومان و نیازمندان و خدمت‌رسانی به آنها، جمع‌آوری نذورات و شناسایی خیران برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از خرداد ماه سال جاری تاکنون 3 کانون خادمیار تخصصی در قزوین افتتاح شده است؛ همچنین 11 کانون خادمیاری در مساجد استان و 5 دفتر نمایندگی در استان قزوین آغاز به کار کرده‌اند. 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز نیز(10 دیماه) دفتر نمایندگی شهرستان بویین زهرا، کانون خادمیاری در مسجد14 معصوم شهرستان بوئین زهرا و کانون خادمیاری در مسجد جامع شهر شال افتتاح می‌شود. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهداف اجرای طرح زائر اولی بیان کرد: طرح مهر درخشان زائر اولی‌ها با هدف اعزام افراد بالای 40 سال که تاکنون به دلیل وضعیت معیشتی، توان مالی برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) را نداشته‌اند، در استان قزوین در حال اجرا است. 

نبیئی افزود: در راستای اجرای این طرح 3000 نفر زائراولی واجد الشرایط شناسایی شده‌اند که تاکنون 1344 نفر در قالب 32 کاروان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند. 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین با اشاره به اعزام 308 نفر زائر اولی در دی ماه سال جاری در قالب 7 کاروان به مشهد مقدس تصریح کرد: اعزام زائران به صورت 5 روزه بوده و زائران در زائر شهر آستان قدس اسکان خواهند یافت؛ ضمن اینکه بازدید از مراکز دیدنی آستان قدس و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای زائران است. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی