Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@01:48:39 GMT

امروز در دانشگاه تهران چه خبر بود؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۵۲۰۱

امروز در دانشگاه تهران چه خبر بود؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ظهر امروز میدان انقلاب تهران قرار تجمع مالباختگان بود. هم زمان جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران هم مقابل سر در این دانشگاه در ابتدای خیابان انقلاب تجمع کردند. در این جمع بر خلاف شعار‌های اقتصادی، شعار‌ها جهت‌گیری سیاسی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دو روز است شهر‌های مختلف کشور شاهد تجمعات اعتراضی به وضعیت نامناسب اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ظهر امروز میدان انقلاب تهران قرار تجمع مالباختگان بود. هم زمان جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران هم مقابل سردر این دانشگاه در ابتدای خیابان انقلاب تجمع کردند. در این جمع بر خلاف شعار‌های اقتصادی، شعار‌ها جهت‌گیری سیاسی پیدا کرد.
به مرور با حضور گسترده نیرو‌های یگان ویژه که ظاهراً بیشتر سرباز بودند درگیری‌ها آغاز شد. در سنگ‌پرانی متقابل دانشجویان و سرباز‌ها جمعی از دو طرف زخمی شدند. با این حال فضای میدان انقلاب به این حد رادیکال نبود و مردم که یک گوشه جمع شده بودند و شعار «نیروی انتظامی، حمایت حمایت» سر می‌دادند.
پس از بسته شدن درب اصلی دانشگاه تهران، بیشتر دانشجو‌ها پشت درب جمع شدند و در شعارهایشان درخواست آزاد کردن تعدادی از همراهانشان بود که دقایقی قبل بازداشت شده بودند. هم زمان جمعی که مشخص نبود از دانشجویان بودند یا نه در خیابان قدس، یک سطل آشغال آتش زدند.
بنا بر گزارش خبرنگار میدانی خبرگزاری دانشجو این درگیری‌ها با شدت کمتری در اطراف دانشگاه تهران همچنان ادامه دارد.
وضعیت ملتهب و درگیری‌های اطراف میدان انقلاب در شلوغ‌ترین ساعت روز، موجب وحشت مردم شده بود. برخی هم تلاش داشتند از صحنه درگیری‌ها فیلم بگیرند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان صبح دوشنبه در حمایت از دانشجویان ضد صهیونیست آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

کد خبر 6091944

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی