Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: مردم در دقایق اولیه بعد از زلزله در صورتی که به شبکه اینترنت دسترسی دارند به جای ازدحام و ایجاد ترافیک در شبکه تلفن همراه از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر دیتا مانند تلگرام استفاده کنند.

مسعود الهامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان درباره عملکرد پیام رسان‌های شبکه اجتماعی و به خصوص تلگرام در زمان زلزله گفت: با توجه به بحران‌های ایجاد شده، استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی در زمان بحرانی مانند زلزله اقدام بسیار مناسبی است و من نیز با این مسئله موافق هستم چرا که پس از زمین لرزه‌ها شبکه ارتباطی اینترنت نسل سوم و چهارم در دسترس بودند و شبکه‌های اجتماعی به مردم با سرعت بالایی سرویس ارائه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود الهامی با اشاره به ارتباطات  گفت: مردم در دقایق اولیه وضعیت بحران مانند زلزله در صورتی که به شبکه اینترنت دسترسی دارند به جای ازدحام و ایجاد ترافیک در شبکه تلفن همراه از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر دیتا مانند تلگرام استفاده کنند چرا که ظرفیت پهن باند بالاتر از ظرفیت شبکه های صوتی است.

وی تاکید کرد: طراحی و ایجاد شبکه رادیویی VHF یکپارچه در استان‌ها برای مدیریت بحران و ارتباطات پایدار در زمان وقوع بحران هایی مانند زلزله ضروری است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی