Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: سبدهای غذایی مربوط به هدایای رهبر معظم انقلاب با همکاری بنیاد علوی بین ۸۰ مادر باردار و شیرده واجد شرایط در شهرستان دیر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از علوم پزشکی بوشهر، احمد آخوندی در حاشیه توزیع سبدهای غذایی مربوط به هدایای رهبر معظم انقلاب گفت: ۱۶۰ سبد غذایی از سری مراحل ۹۵ و ۹۶ طرح توزیع سبد غذایی برای ارتقای سلامت مادران باردار و شیرده دچار سوءتغذیه بین ۸۰ نفر از افراد تحت پوشش این طرح در شهرستان دیر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف توزیع سبدهای غذایی افزود: این سبدهای غذایی با هدف پیشگیری از تولد نوزاد بیمار بین مادرانی که دارای کم‌خونی، وزن‌گیری نامطلوب، حاملگی‌های چند قلو و آنهایی که وزنشان قبل از بارداری کمتر از ۴۵ کیلوگرم و کم‌بضاعت و بی‌بضاعت هستند، توزیع می‌شود.

وی در خصوص چگونگی شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط گفت: کارکنان خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، مادران واجد شرایط را شناسایی و به واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است