Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کرمانشاه گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی تحریک به ایجاد تجمع و هدایت آشوب‌های خیابانی در کرمانشاه دستگیر شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در پی شکل‌گیری برخی تجمعات غیرقانونی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه آمده است: مردم کرمانشاه واقف هستید که هیچ مطالبه‌ای ولو موجه و به حق در بستر ناامنی و با برهم زدن نظم و آرامش عمومی بی‌شک قابل تحقق نیست و همین که دشمنان شناخته شده این مرز و بوم از این وقایع ناخوشایند با اشتیاقی وصف ناشدنی استقبال کرده و حمایت خود را از آن اعلام کرده‌اند بیانگر آن است که حرکت در این مسیر بازی در زمین دشمن و تلاش برای تحقق خواسته‌های نابجای آنهاست.

این اطلاعیه می‌افزاید: رفتارهای مبتنی بر نقض آگاهانه و آشکار قانون، هتک حرمت اشخاص، اماکن و تخریب اموال عمومی، انسداد معابر، ایجاد فضای وحشت و هراس در خیابانها توام با اقدامات ساختارشکنانه، بازداشتن مردم از کسب و کار و مختل کردن جریان عادی امور وضعیت قابل تحملی نیست و این اقدامات خاصه تبانی و اجتماع به قصد برهم زدن امنیت جرائمی است که از منظر قاطبه مردم قابل اغماض نبوده و اثبات آن علاوه بر محرومیت آتی مرتکب از بعضی حقوق اجتماعی مطابق قانون مجازات اسلامی مستوجب کیفر شدید است، از همین روی اقتضا دارد خانواده‌ها مراقب فرزندان و به ویژه جوانان خود باشند، مبادا ناخواسته به سبب فریب، اغفال یا غلبه هیجان به جرگه افراد مجرم و قانون‌شکن وارد شوند.

در اطلاعیه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه آمده است: تاکنون تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی تحریک به ایجاد تجمع و هدایت آشوب‌های خیابانی دستگیر شده‌اند و از عموم شهروندان فهیم نیز انتظار دارد در شناسایی و معرفی این افراد با پلیس و نیروهای امنیتی همکاری کنند و اینکه تمامی اقدامات اشخاص فعال در شکل‌گیری و هدایت تجمعات غیرقانونی با ابزارهای فنی تحت رصد دقیق قرار دارد که ممکن است بنا به ملاحظاتی بلافاصله بر مبنای یافته‌های میدانی اقدام به دستگیری افراد نشود.

این اطلاعیه می‌افزاید: بدون تردید صف آشوبگران و برهم زنندگان امنیت عمومی از مردم با بصیرت و ولایتمدار کرمانشاه جداست، صدق این مدعا را همگان در راهپیمایی با شکوه 13 دی 96 مردم کرمانشاه مشاهده خواهند کرد و به شهروندان اطمینان می‌دهیم روند برخورد بدون چشم‌پوشی تا برچیده شدن بساط این افراد فرصت طلب از کف خیابانها با جدیت و قاطعیت ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه