Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@05:28:41 GMT

لزوم وجود وحدت و همدلی برای خدمت به مردم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۷۸۶۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار جدید شهرستان زنجان در مراسم معارفه خود بعنوان فرماندار زنجان، با اشاره به محدودیت منابع در کشور، گفت: مسئولان باید از منابع محدود کشور در راستای خدمت به مردم حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.

رضا عسگری با بیان اینکه کارگزاران کشور در هر مسئولیتی باید از منابع کشور در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده مناسب داشته باشیم، افزود: انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه دستاوردهای بزرگی داشته و بسیاری از اقدامات انجام شده قابل مقایسه با گذشته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن همواره برای آسیب به کشور در کمین است،  اظهارداشت: از چندین ماه گذشته اعتراضاتی در کشور وجود داشت که به دلیل عملکرد برخی موسسات مالی بود، اما دولت با صبوری اجازه اعتراض و پیگیری مطالبات را به افراد معترض داد.

فرماندار زنجان بر ضرورت اثبات عینی وحدت و همدلی تاکید نمود و تصریح کرد: باید وحدت و همدلی برای خدمت به مردم وجود داشته باشد و پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم بدون دسته بندی و نگرش های جناحی و گروهی انجام شود.

عسگری با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهرستان باید در خودِ شهرستان پیگیری و برطرف شود، افزود: مدیران باید از نگاه و رویکرد حمایتی مدیریت استان جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

فرماندار زنجان بر ضرورت حرکت در مسیر قانون تاکید کرد و گفت: از تمامی مدیران شهرستان انتظار دارم اقدامات خود را در چارچوب قوانین انجام دهند.

وی همچنین بر ضرورت تحقق حقوق شهروندی تاکید کرد و یادآور شد: تمام مسئولان باید شرایط لازم را برای تحقق قوانین حقوق شهروندی در جامعه فراهم کنند و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز