Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های ورزشی استان باید براساس برنامه جامع و شاخص‌های توسعه و عدالت استان تنظیم و گسترش و حمایت شوند. ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به بررسی پروژه‌های ورزشی و راهکارهای رفع موانع احداث پروژه‌های جدید ورزشی حوزه انتخابی اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار اظهار داشت: انشاءالله با رفع موانع موجود سرعت تکمیل و احداث پروژه‌های ورزشی این شهرستان‌ها سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه اماکن ورزشی با توجه به جمعیت جوان و فعال استان به عنوان عامل بازدارنده افزایش آسیب‌ها، بزه‌های اجتماعی و گسترش بیماری‌های خاموش خواهد بود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه‌های ورزشی استان باید براساس برنامه جامع و شاخص‌های توسعه و عدالت استان تنظیم و گسترش و حمایت از ورزش‌های مورد اقبال و موفق هر شهرستان باید مورد توجه مدیران ورزش و جوانان استان قرار بگیرد.

" شلمزار" قطب رشته‌های پرتابی کشور می‌شود

حمید کریمی صبح امروز در دیدار با نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها اظهار داشت: استخر چلگرد در مرحله انجام امور زیربنایی و مقدمات احداث، سالن ورزشی 1200 نفره چلگرد با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و در تعهد سازمان مسکن و شهرسازی، استخر فارسان با پیشرفت فیزیکی 99 درصدی، استخر اردل با پیشرفت فیزیکی 99 درصد دردست اجرا هستند.

وی افزود: همچنین استخر شلمزار با پیشرفت فیزیکی 15 درصد و سایت پرتابی شلمزار با پیشرفت 90 درصدی از پروژه‌های شهرهای چلگرد، فارسان، اردل و شلمزار بوده که پیگیری‌های جدی از سوی ورزش و جوانان استان با همکاری شما در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های ورزشی سالن ورزشی سرخون، سالن ورزشی پردنجان، سالن ورزشی آلیکوه، سالن کران، زمین چمن علی آباد، سالن دشت زرین، زمین چمن دشتک، سالن سرتشنیز، پروژه‌های ورزشی دستناء و گهرو، سالن ورزشی سرچاه اردل و طرح هادی روستایی ورزشی عیسی آباد بیان کرد: امیدواریم با توجه به منابع ورزش و جوانان در کنار سایر منابع ملی، استانی و شهرستان و حمایت‌های نماینده مردم در مجلس پروژه‌های ورزشی شهرستان به بهره برداری رسیده و مورد استفاده جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان قرار بگیرند.

کریمی با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی و پتانسیل‌های خوبی که در استان همانند شهرستان شلمزار در رشته دوومیدانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با افتتاح سایت پرتابی شلمزار و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در آینده این شهرستان به قطب رشته‌های پرتابی کشور و با نگاه جدید تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های تحت احداث اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: سالن تیراندازی اردل، زمین چمن باباحیدر، سالن ورزشی ده چشمه، سالن بوکس جونقان، سالن تیراندازی فارسان، سالن 1200 نفره چلگرد، سالن تیراندازی کوهرنگ، زمین چمن کیار و سالن تیراندازی کیاراز پروژه‌هایی است که ورزش و جوانان استان به عنوان بهره‌بردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انشالله با تکمیل و بهره برداری اماکن مذکور ضمن افزایش سرانه فضای ورزشی استان مورد استفاده جامعه بزرگ ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت و وضعیت کنونی زیرساخت‌های ورزشی شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار تغییر محسوسی خواهد داشت.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است