Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیوم ورزشی ده‌ هزار نفری میناب یکی از طرح‌های ویژه ورزشی مصوب دور دوم سفرهای دولت دهم به این شهرستان بود که اکنون باگذشت 9 سال همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،استادیوم 10 هزار نفری در نزدیکی روستای حاجی خادمی یکی از پروژه‌های مصوب دولت دهم در شهرستان میناب است که این استادیوم  ورزشی باگذشت عمر دو  دوره از دولت‌ها همچنان متوقف مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه ورزشی مصوب که یکی از طرح‌های ملی در شهرستان میناب به‌حساب می‌آید کلنگ آن در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت۱۰هکتار  به زمین زده شد و در اختیار شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور قرار گرفت.

پیمانکار این استادیوم ده‌هزارنفری  بعد از مطالعه و تحقیق جهت ساخت این پروژه ورزشی شروع به کار و بعد از عملیات خاک‌برداری روی زمین تجهیزات اولیه را برای انجام کار در آنجا مستقر کرد اما در ادامه پیمانکار از ادامه ساخت استادیوم  به دلایل نامعلوم منصرف شد و این پروژه بعد از گذشت 9 سال همچنان متوقف مانده است.

یکی از مدیران سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب اظهار کرد: باوجود همه کمبودها در بخش ورزش  به‌خصوص فوتبال شهرستان میناب طی سفرهای استانی دولت دهم به این شهرستان مشکلات ورزش را با هیئت دولت بازگو شده که درنهایت دولت دهم تصمیم به ساخت ورزشگاه ده‌هزارنفری در میناب گرفت.

به گفته وی در آن زمان پیمانکار این پروژه با دریافت بخشی از اعتبارات اولیه برای انجام مطالعه و تحقیق و همچنین خاک‌برداری و زیرسازی وارد عمل شد که این شرکت پیمانکاری در ادامه دست از عملیات ساخت برداشت و پروژه متوقف ماند.

ازآنجایی‌که شهرستان میناب در بخش ورزش با کمبود زمین ورزشی مناسب مواجه بود ساخت استادیوم فوتبال ده‌هزارنفری نیاز مبرم جامعه ورزش میناب بود.

گفتنی است،طبق توافق، امضاء تفاهم‌نامه در آن زمان با وزارت ورزش و جوانان بسته شد و اختصاص اعتبار به این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی بود و پیمانکار کار خود را آغاز کرد که درنهایت با کمبود بودجه مواجه و عملیات ساخت متوقف شده است.

به گفته نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اعتبار اولیه اختصاص‌یافته بالغ‌ بر ۲۴میلیارد تومان بوده که بخشی از اعتبار که نزدیک به ده میلیارد تومان بوده در عملیات ساخت استفاده‌شده است.

این پروژه ملی با افزایش یافتن اعتبار که از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ملی است دوباره شروع به کار خواهد کرد اما با گذشت چند سال هنوز وعده ها عملیاتی نشده است.

شهرستان میناب به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان پس از بندرعباس است که در شرق این استان قرار دارد،این شهرستان درزمینهٔ فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بعد از بندرعباس باوجود جوان‌های بااستعداد توانسته است که در کشور و استان به عناوین باارزش و درخشانی دست یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی