Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از حجت الاسلام شيخ حمزه الديري، نماينده سابق مجلس بحرين و از اعضاي جمعيت الوفاق، به اتهام مشارکت در تحصن اطراف منزل آيت الله عيسي قاسم در صحن دادگاه استيناف به شکل اهانت آميزي بازداشت و براي گذراندن مدت محکوميت خود به زندان منتقل شد.
دادگاه بحرين 12 اکتبر بر عليه وي به اتهام مشارکت در تحصن مردمي در اطراف منزل آيت الله عيسي قاسم در سال گذشته حکم صادر و با محکوم شناختن حجت الاسلام الديري، وي را به تحمل يک سال حبس محکوم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه استيناف هم امروز اين حکم را تاييد کرد اين روحاني برجسته بحريني بازداشت شد.
خرداد سال گذشته در پي اقدام نظام آل خليفه به سلب تابعيت از آيت الله عيسي قاسم رهبر شيعيان و انقلابيون بحرين و محاکمه ايشان به اتهام جمع آوري اموال خمس، مردم و علما به نشانه اعتراض به اين اقدامات نظام براي دفاع از اين عالم برجسته جهان اسلام در اطراف منزل ايشان در منطقه الدراز تحصن کردند.
اين تحصن با هجوم نظاميان آل خليفه به خاک و خون کشيده شد و 5 تن از جوانان فدايي آيت الله عيسي قاسم به شهادت رسيدند و حدود 300 نفر هم بازداشت شدند.
از آغاز اين تحصن روحانيون و شخصيت هاي مشارکت کننده به دفعات احضار ، محاکمه و محکوم به تحمل حبس هاي بلندمدت شده اند و روند محاکمه برخي از آنان تا کنون نيز در جريان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند