Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: مسئله امروز، حادثه اغتشاشات اخیر است که یک فتنه و یک توطئه خارجی به حساب می‌آید، فتنه چهره‌های منافق را آشکار می‌کند و دوست و دشمن در بحران‌ها خود را نشان می‌دهند و در این فراز و نشیب‌ها است که گوهر افراد جامعه نمود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: این اغتشاشات به فرموده رهبری، عوامل بیرونی دارد، سازمان‌یافته است و توطئه‌ای است که توسط شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی، ماه‌ها برنامه‌ریزی و مطالعه شده و با کمک قارون منطقه یعنی عربستان سعودی در کشور ما پیاده‌سازی شد.
 
خطیب نماز جمعه تهران افزود: متأسفانه برخی در داخل به دنبال منزوی کردن شعارها و گفتمان‌های انقلابی هستند و ما باید همیشه بیدار و هوشیار زندگی کنیم، چرا که دشمن قسم‌خورده‌ای که چشم دیدن دین خدا را ندارد و ۴۰ سال از این نظام و انقلاب سیلی خورده است، قطعاً آرام نخواهد نشست.
 
صدیقی تصریح کرد: اگر آمریکا بخواهد به واسطه جهالت و سردرگمی که بر اثر سیلی‌هایی که از جبهه مقاومت دریافت کرده است، هوس توطئه‌انگیزی دیگری داشته باشد، باز هم از ملت عاشقِ شهادت ایران، تودهنی خواهد خورد.
 
وی اظهار کرد: تا زمانی که ما هستیم، تا دین داریم، ارزش‌های دینی را مهم می‌دانیم و تا شرف و استقلال حاصل شده از خون شهیدان وجود دارد و به آن اصرار داریم، دشمن عناد خود را روزافزون می‌کند و این هشداری است که انقلابی بمانید و گفتمان‌های انقلابی را تقویت کنید.
 
وی ادامه داد: در مسئله بودجه ۹۷، مجلس باید نکات بسیاری را مورد عنایت قرار دهد، مجلس باید اقتدار خودش را نشان دهد و رهرویِ راهِ شهید مدرس باشد و به اوضاع مملکت اشراف داشته باشد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه مجلس باید کم‌کاری‌ها را رصد کند و دائماً آیینه‌ی وضعیت مردم باشد و نشان دهد که نماینده واقعی ملت است، گفت: مجلس باید نشان دهد که نمی‌گذارد گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی، کمر مردم را خم کرده و زمینه نارضایتی‌ها را در جامعه فراهم آورد.
 
وی تصریح کرد: در لایحه بودجه ۹۷ برای مسائل فرهنگی، بودجه قابل اعتنایی در نظر گرفته نشده است. در مسائل علمی، پیشرفت کشور منوط به تخصیص بودجه به این حوزه است. باید پیشرفت علمی داشته باشیم و در کنار آن، به حوزه‌های علمیه هم توجه بیشتری کنیم، چرا که شرایط بودجه حوزه‌های علمیه مناسب نیست.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: باید در بودجه، جهت حمایتی خود را از اقشار ضعیف، پابرهنه و مستضعف در کشور قرار دهیم و باید کاری کنیم که اینها به نوایی برسند و نه اشراف مرفه بی‌درد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان پارلمان جمهوری غنا با حضور در جایگاه مهمانان صحن مجلس از نزدیک در جریان سازوکار قانونگذاری و همچنین فعالیت‌های مجلس ایران قرار گرفتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900937

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند