Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استانبول باشاک‌شهیر می‌گوید پیوستن هافبک بارسلونا به صدرنشین کنونی سوپر لیگ ترکیه قطعی نیست. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که در چند روز گذشته برخی رسانه‌های ترکیه‌ای خبر از توافق شخصی آردا توران با سران باشگاه استانبول باشاک‌شهیر ترکیه داده بودند اما نشریه اسپانیایی «اسپورت» مدعی شد باشگاه بارسلونا حاضر نیست توران را به هر قیمتی به باشگاهی دیگر واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه کاتالونیایی خبر داد باشگاه بارسلونا ترجیح می‌دهد هافبک ترکیه‌‌ای خود را بفروشد و تنها در صورتی که پیشنهادی 10 میلیون یورویی داشته باشد، موافق انتقال قرضی این بازیکن است.  

عبدالله آوجی، سرمربی تیم فوتبال باشاک‌شهیر در این باره گفت: امیدواریم انتقال آردا توران عملی شود. اگر این اتفاق بیفتد خوشحال خواهیم شد. احتمال اینکه انتقال آردا به باشاک‌شهیر شکل رسمی به خود بگیرد 50 درصد است. به هر حال امروز (شنبه) خبری مبنی بر عملی شدن یا نشدن این انتقال خواهیم شنید اما حس من می‌گوید که این انتقال عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: به هر حال بارسلونا هم در رابطه با توران انتظارات مالی دارد و در کنار این، دستمزد دریافتی آردا نیز مطرح است و باید دید که این انتقال در نهایت چگونه می‌تواند شکلی واقعی به خود بگیرد.

توران 30 ساله در فصل جاری برای بارسلونا به میدان نرفته و به نوعی ارنستو والورده به او اعتقادی ندارد. اکنون با اضافه شدن فیلیپه کوتینیو به ترکیب بارسلونا، امیدهای این بازیکن ترکیه‌ای برای بازگشت به ترکیب آبی‌واناری‌ها کمرنگ‌تر از گذشته شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا